سازمان لیگ برتر فوتسال هنوز زمان دقیقی را برای معرفی برترین‌های کشور انتخاب نکرده است.

زمان مراسم برترین های فوتسال ایران در هاله ای از ابهام قرار داردبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، پس از آن که مراسم برترین‌های فوتبال کشورمان مرداد ماه برگزار شد، هم قرار بود از برترین‌های فوتسال کشور هم تقدیر شود، اما این مراسم لغو شد و فقط  از برترین های فوتبال تقدیر شد.

بعد از پایان آن مراسم، سازمان لیگ برتر فوتسال اعلام کرد که به زودی مراسم برترین‌های فوتسال را هم برگزار خواهند کرد، حتی گفتند که قرار است این مراسم در تعطیلات نیم فصل اول لیگ برتر برگزار شود، اما این گونه نشد و مسابقات لیگ در نیم فصل دوم هم برگزار شد و هنوز خبری از برگزاری مراسم برترین‌های فوتسال نیست. به نظر می‌رسد که مسئولان کمیته فوتسال بخواهند این مراسم را سال بعد برگزار کنند.


بیشتر بخوانید: پرهیزگار: حضور مقامات آسیایی و جهانی ربطی به میزبانی جام باشگاه‌های فوتسال ندارد


با پیگیری‌هایی که خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال باشگاه خبرنگاران جوان از سازمان لیگ فوتسال داشت، هنوز زمان دقیقی برای برگزاری مراسم برترین‌های فوتسال مشخص نشده است. گویا به دلیل مشکلات زیادی که در این سازمان وجود دارد هنوز مسئولان کمیته فوتسال تاریخ دقیقی را برای این برگزاری مراسم مشخص نکرده اد و به احتمال بسیار زیاد قرار است این مراسم در سال بعد برگزار شود.

حدود ۴ ماه تا رقابت‌های جام ملت‌های آسیا در کشور ترکمنستان باقی مانده است. با این تفاسیر به نظر می‌رسد سازمان لیگ و کمیته فوتسال بخواهند مراسم برترین‌های فوتسال کشور را بعد از پایان جام ملت‌های آسیا برگزار کنند تا بعد از آن مسابقات بتوانند با خیال آسوده تری برترین‌های فوتسال را معرفی کنند.


بیشتر بخوانید: صوفی زاده: اردو‌های تدارکاتی از هفته آینده آغاز می‌شود/ ملی پوشان اردیبهشت به روسیه می‌روند


انتهای پیام/

آخرین اخبار فوتسال ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار