مدیرکل مدیریت بحران استانداری مازندران گفت: مفقود شدن یک خانم در گلوگاه را تایید نمی کنیم .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، برخی منابع محلی از مفقود شدن خانم سالمند در سیل گلوگاه خبر دادند و اعلام شده که دام‌های این خانواده را هم سیل برده است.
 
احمدی مدیرکل مدیریت بحران استانداری مازندران در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، با بیان اینکه بیشترین خسارت باران در شرق مازندران بوده است، گفت: مفقود شدن یک خانم در گلوگاه را تایید نمی‌کنیم .
 
او افزود: در صورت تایید بودن مفقودی این مسئله را اطلاع رسانی می کنیم.

احمدی بیان کرد: ۱۴۲ میلی متر باران در گلوگاه و ۱۱۰ میلی متر در بهشهر ثبت شده است.

احمدی گفت: اگر اقدامات پیشگیرانه مانند پاکسازی رودخانه و لایروبی نبود، چندین برابر الان خسارت وارد می‌شد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری مازندران افزود: در مدت زمان کوتاه شدت بارندگی زیاد بود و به همین دلیل برای جلوگیری از خطرات، همه مدارس تحصیلی گلوگاه را تعطیل اعلام شد.

او گفت: جاده ابتدای شهید آباد بهشهر بازگشایی شد و جاده ترانزیتی گلوگاه از مازندران به گلستان که به مدت دو ساعت بسته شده بود، اکنون بازگشایی شده است.

احمدی افزود: چند واحد مسکونی در گلوگاه و بهشهر دچار آبگرفتگی شد و پس از برآورد خسارت، تسهیلات در اختیار آن‌ها قرار می‌گیرد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری مازندران بیان کرد: منازل مسکونی که به علت باران کاملا تخریب شدند و قابلیت سکونت ندارند، با کمک بنیاد مسکن بازسازی می‌شوند.

او با بیان اینکه در حال حاضر همه راه‌های ارتباطی مازندران باز است، افزود: آب روستا‌های تیرتاش و لمراسک که با مشکل مواجه شد، از طریق آب و فاضلاب روستایی با تانکر در حال انجام است تا زمانی که مشکل کاملا حل شود.

آخرین وضعیت میزان خسارت باران در مازندران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار