رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام فارس گفت: تیم پاورلیفتینگ استان فارس در صدر مسابقات کشوری را کسب کرد.

محمد علی فرهنگ مهر رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام استان فارس در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، اظهار کرد: تیم پاورلیفتینگ فارس با ۳۰ ورزشکار با سرپرستی و مربیگری مهدی اورنگ در مسابقات کشوری شرکت کرد و با ۱۰۱ امتیاز در صدر قرار گرفت.

او ادامه داد: این دوره از رقابت‌ها با حضور ۳۷۰ ورزشکار به میزبانی اهواز برگزار شد و تیم فارس خوش درخشید.

رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام استان فارس تصریح کرد: تیم پاورلیفتینگ استان فارس مقام دوم مسابقات کشوری را در رده سنی بزرگسالان کسب کرد.

محمد علی فرهنگ مهر با بیان اینکه علیرضا عبائیان و مصطفی صالح نیا مقام اول رده سنی بزرگسالان در این رقابت‌ها را کسب کرده اند، اضافه کرد: مهدی شیبانی و محسن جهانبازی نیز به مقام دوم همین رده سنی در این مسابقات رسیده اند.

او بیان کرد: در رده سنی جوانان حسین آقایی و علیرضا عبائیان مقام اول، نصیر تاجیک و علی تمنا دار مقام دوم و محمد علی یار احمدی مقام سوم این رقابت‌ها را کسب کردند.

رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام استان فارس گفت: در رده سنی نوجوانان علی صفدار مقام اول، محمد رضا نوروزی، محمد رسول عبادتی و علیرضا خالتی بر سکوی دوم قرار گرفتند.

محمد علی فرهنگ مهر افزود: در رده سنی پیشکسوتان (مستر) جعفر سهرابی مقام اول، محمد زارع مقام دوم و علی اردلان مقام سوم این رقابت‌ها را کسب کردند.

انتهای پیام/چ

موفقیت تیم پاورلیفتینگ استان فارس در مسابقات کشوری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار