انتشار رندرهایی از میان‌رده‌های جدید هوآوی

هوآوی تصاویری جدیدی از سه مدل از گوشی‌های آینده این شرکت را منتشر کرد.

انتشار رندرهایی از پرچمداران جدید هوآویبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت هوآوی رندر‌های جدیدی از گوشی‌های P Smart 2020 و nova 6 و MatePad Pro را منتشر کرد. این شرکت چینی از ماه گذشته در مورد گوشی‌های جدید خود سخن گفته بود و با انتشار این رندر‌ها به دنبال جذب بیشتر کاربران به سمت پرچمداران جدیدش است.


بیشتر بخوانید: سه‌ماهه سوم سال و فروش فوق‌العاده هوآوی در بازار داخلی


هوآوی موفق شد ماه گذشته مجوز TENAA را برای تلفن همراه P Smart 2020 دریافت کند. این گوشی در دو رنگ سبز و مشکی عرضه خواهد شد. البته در رندر منتشر شده از آن تنها رنگ سبز دیده می‌شود، ولی مسئولان هوآوی تولید P Smart 2020 با رنگ مشکی را تایید کردند. تا کنون اطلاعات زیادی از این گوشی منتشر شده و علاقه‌مندان به تلفن‌های همراه هوآوی مطمئنا تا پیش از این خبر‌هایی در مورد آن شنیده‌اند.

انتشار رندرهایی از پرچمداران جدید هوآوی

رندرهایی جدید از مدل بالا‌رده آینده هوآوی

اگرچه پیش از این رندر‌هایی از دیگر گوشی جدید هوآوی به نام nova 6 منتشر شده بود، ولی تماشای رندر جدید جزئیات بیشتری از این گوشی را آشکار می‌سازد. این تصویر به وضوح نشان می‌دهد در گوشی nova 6 دارای دوبین دوگانه سلفی و دوربین چهارگانه اصلی است. هوآوی قبلا عرضه این تلفن همراه را با رنگ آبی تایید کرده بود و حالا مشخص شده است، مدل‌های مشکی و بنفش آن نیز تولید خواهد شد. nova 6 احتمالا در تاریخ ۱۴ آذر سال جاری به طور رسمی معرفی می‌شود.

انتشار رندرهایی از پرچمداران جدید هوآوی

انتشار رندرهایی از پرچمداران جدید هوآوی

رندر دیگر منتشر شده مربوط به تبلت جدید هوآوی با نام MatePad Pro است. این تبلت در رنگ‌های سفید، سیاه، سبز و نارنجی تولید و به مشتریان عرضه می‌شود. رندر‌های جدید این تبلت اطلاعاتی زیادی از آن را نشان نمی‌‎دهد، ولی پیش از این مشخص شده بود که MatePad Pro دارای درگاه USB-C، حسگر اثر انگشت روی نمایشگر و قابلیت پشتیبانی از قلم و صفحه کلید جانبی است.

انتهای پیام/

هوآوی اطلاعات جدید از پرچمداران آینده خود منتشر کرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار