عضور شورای شهر تهران خواستار تشکیل ستاد هماهنگی دستگاه‌های اجرایی در حوزه فنی و خدماتی شد.

کاظمی/لزوم تشکیل ستاد هماهنگی دستگاه‌های اجرایی در حوزه فنی و خدماتیبه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، بشیر حجت نظری عضو شورای شهر تهران در تذکر پیش از دستور خود که در یکصد و هفتاد و سومین جلسه شورای شهر تهران ایراد کرد، ضمن گرامی داشت روز ۱۳ آبان و روز مبارزه با استکبار جهانی گفت: باید از شخصیتی چون مرحومه اعظم طالقانی یاد کنیم، چراکه ایشان جزء زنان مبارز رژیم سابق و فعالان در عرصه حقوق زنان بود.

عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه تذکر من در مورد طرحی به نام تشکیل ستاد هماهنگی دستگاه‌های اجرایی در حوزه فنی و خدماتی شهر تهران است، گفت: در زمان فعالیت شورای سوم و در شهریورماه سال ۸۷ این طرح تصویب و از سوی رئیس وقت شورا برای اجرا به شهرداری ابلاغ شد.

وی با بیان اینکه هدف از تصویب این طرح جلوگیری از اقدامات موازی ناشی از بخشی نگری‌های سازمانی و فقدان مدیریت یکپارچه بود که منجر به هدر رفت سرمایه و ایجاد نارضایتی شهروندان شده بود، تصریح کرد: متأسفانه این ستاد به هدف اصلی خود نرسید و در دوره مدیریت شهری فعلی هم این ستاد تشکیل نشد.


بیشتر بخوانید: سالاری خواستار تکمیل شناسنامه باغات تهران شد


نظری گفت: من در شهریور ماه امسال در مورد بازسازی و مرمت معابر حفاری شده به معاونت مالی و اقتصادی تذکر دادم و خواستم که فکری برای حل این مشکلات کند که البته تدبیری برای حل آن نشد و همچنان بسیاری از شهروندان به طرق مختلف نارضایتی خود را از کنده‌کاری‌ها در سطح معابر اعلام می‌کنند.

عضو شورای شهر تهران در پایان تصریح کرد: این ستاد که اعضای آن از نمایندگان شورا، معاونان شهردار، نماینده فرمانداری و مدیران عامل دستگاه‌های مختلف خدماتی هستند، باید هرچه سریع‌تر تشکیل و مصوبات آن برای اجرا به دستگاه‌های مختلف ارسال شود.

انتهای پیام/

درخواست حجت نظری برای تشکیل ستاد هماهنگی فنی و خدماتی دستگاه‌های اجرایی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار