شهری آمریکایی در دل آلمان + فیلم

بزرگترین پایگاه نظامی آمریکا در آلمان در شهر رامشتاین قرار دارد.

شهری آمریکایی در دل آلمان + فیلمبه گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان، آمریکا در آلمان پایگاه‌های نظامی متعددی دارد که بزرگترین آن‌ها در شهر رامشتاین در جنوب غرب این کشور واقع است.

شهری که همه نمادهایش از جمله نام خیابان‌ها آمریکایی است.

مالکیت این شهر و پایگاه نظامی‌اش چنان در اختیار آمریکاست که ترامپ بدون اطلاع قبلی و آگاه شدن مقامات آلمانی یک سال قبل به آنجا سفر کرد با سربازانش عکس گرفت و رفت.

آمریکایی‌ها از ۶۴ سال قبل در آلمان حضور نظامی دارند و اکنون شمار تفنگدارانشان در این کشور به ۳۵ هزار نفر و تعداد بمب‌های اتمی نگهداری شده در آن به دست کم ۲۰ بمب رسیده است.

حالا برخی نمایندگان مجلس به این حضور پر هزینه و پر دردسر اعتراض کرده‌اند و خواستار خروج نظامیان آمریکایی شده‌اند.

مردم نیز با وجود آنکه باید بر اساس بودجه تعیین شده در سال ۲۰۲۰ که ۷۰ میلیون یورو را برای حضور آمریکایی‌ها اختصاص داده است، معترض‌اند و می‌گویند این هزینه‌ها لاجرم از جیب آن‌ها و مالیاتی که می‌پردازند می‌رود.


بیشتر بخوانید: واکنش جالب مردم به یک سوال تاریخی که شاید شما هم جوابش را ندانید! + فیلم 


انتهای پیام/
 

پایگاه نظامی آمریکا در آلمان + فیلم

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Germany
ناشناس
۲۰:۰۴ ۱۵ دی ۱۳۹۸
آمریکا با این پایگاه‌هاش عملا این کشورها رو مستعمره خودش کرده وگرنه آلمان که دیگه پیرامون ایران نیست.
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۱۱:۱۹ ۱۲ آبان ۱۳۹۸
بنام خداوند جان و خرد :
ننگ و مرگ و رسوایی هزاران درد بی دمان هزاران بلیات آسمانی و زمینی و جهنم بر صهیونیستها و آمریکاییهای قلتاق شالتاقهای کلاشهای شامورتی بازهای دروغگو و تهمت زن و حیلگران مکار استعمارگران مستکبرهای دزد و جنایتکار خبث نژادپرستهای شکنجهگر و تروریست های ظالم و ستمگر بی حقوق بشر و بی عدالت اجتماعی و ناجوانمردان باجگیر و کلاهبرداران قماربازهای بی ناموس لامذهب های خدانشناس فاسدین و فاسقین فی الارض شیطان صفتهای موزی بدذاتهای بدجنسهای اراذلهای اوباش الکل خورهای معتادین مواد مخدر خلافکارهای پخش کنندگان مشروبات الکلی و موادمخدر دیوسهای قرمساقهای بی غیرت نکبتهای نجس حرامخور توطئه گران فتنه گران آشوب گران خرابکارهای همجنسبازان پست فطرتان متجاوزین غاصبگران اشغالگران سرزمینهای ملتهای مظلوم باد و تمامی همپیمانانشان در شرق و غرب عالم هستی . والسلام و صلوات التماس دعا .