رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه سیستان و بلوچستان گفت: آزمون حفظ و مفاهیم قرآن کریم در این استان از امروز به مدت یک ماه آغاز بکار کرد.

آزمون حفظ و مفاهیم قرآن کریم در سیستان و بلوچستان آغاز شدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، مرتضی کوچکی رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه سیستان و بلوچستان  با بیان اینکه ایجاد انگیزه در میان حافظان قرآن کریم برای تثبیت و ارتقاء محفوظات، حفظ و انس هرچه بیشتر با قرآن کریم از مهمترین اهداف این آزمون است اظهار داشت: نام‌نویسی در آزمون کتبی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از طریق سایت www.quranedu.ir انجام می‌شود.

او ادامه داد: شرکت در این طرح برای تمام داوطلبان مرد و زن بدون هیچ‌گونه محدودیت سنی، آزاد است.

رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه سیستان و بلوچستان افزود: تمام داوطلبانی که در سال ۹۶و ۹۷در آزمون مشترک سازمان اوقاف و امورخیریه، معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی شرکت و موفق به کسب نمره قبولی شده‌اند تنها می‌توانند در رشته بالاتر شرکت تا جایزه ویژه ۵۰۰ هزار تومانی را دریافت کنند.

او بیان کرد: با ارسال پیامک به قبول شدگان آزمون کتبی برای اطلاع از زمان و مکان آزمون شفاهی افراد واجد شرایط طبق زمان و مکان اعلامی از طریق کانال اطلاع رسانی و پیامک با در دست داشتن کارت شناسایی معتبر به حوزه آزمونی مراجعه می‌کنند.

کوچکی افزود: حد نصاب قبولی در مرحله دوم آزمون (شفاهی) و دریافت هدایای نقدی این طرح، کسب امتیاز ۸۵ از ۱۰۰ است.

او اظهار داشت: برای سنین زیر ۱۰سال و همچنین روشندلان، صِرف نام‌نویسی در آزمون کتبی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای حضور در آزمون شفاهی کفایت کرده و نیاز به شرکت در آزمون کتبی وجود ندارد.

رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه سیستان و بلوچستان افزود: جایزه طرح سازمان اوقاف و امورخیریه برای اجرای نظام جامع تشویق حافظان قرآن کریم به تمامی افرادی که در آزمون این طرح موفق به کسب امتیاز۸۵ از ۱۰۰ در دو مرحله کتبی و شفاهی آزمون است.

او شرکت در قرعه کشی صد‌ها جایزه نفیس و ارزنده دیگر، اعطاء گواهینامه سازمان اوقاف و امورخیریه و امکان شرکت در دوره‌های تخصصی تربیت مربی حفظ قرآن کریم بدون نیاز به آزمون ورودی حفظ را از سایر امتیازات این طرح برای حافظان قرآن کریم ذکر کرد.

انتهای پیام/گ

آزمون حفظ و مفاهیم قرآن کریم در سیستان و بلوچستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار