ارتش سوریه مواضع خود در ریف شمالی و شمال شرقی استان الحسکه را برای حمله احتمالی ترکیه تقویت می‌کند.

تقویت مواضع ارتش سوریه در مرز با ترکیهبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)، واحد‌های ارتش سوریه با استقرار در محوری به طول ۶۰ کیلومتر که از غرب ریف تل تمر تا شمال شرق آن در استان الحسکه کشیده شده است در حال تقویت مواضع خود و تامین امنیت این منطقه هستند تا با هر گونه حمله احتمالی از سوی ترکیه مقابله کنند.

سانا گزارش داد روستای ام الکیف در شمال غرب تل تمر، روستای خشم زرکان در شمال تل تمر تا روستای مجیبره زرکان در شمال شرق در مسیر تل تمر به القامشلی نقاط تقویت نیرو‌های ارتش سوریه در این منطقه هستند.

به نوشته سانا یگان‌های ارتش سوریه به پیشروی خود در محور‌های این منطقه ادامه می‌دهند تا دامنه استقرار خود را تا مرز‌های سوریه با ترکیه گسترش داده و مزدوران ترکیه را سرکوب کنند.

اعلام آمادگی کُردهای سوریه برای مذاکره با دولت اسد

خبرگزاری رسمی سوریه نوشت استقرار یگان‌های ارتش سوریه در مناطق شمال شرق سوریه موجب آرامش و رضایت مردم آنجا شده است آن هم پس از اینکه ساکنان چندین روستا در ریف جنوبی رأس العین به دلیل تجاوز ترکیه مجبور به ترک خانه‌های خود شده بودند.

خبرگزاری سانا پیش‌تر نیز از خروج ۵۳ کامیون حامل تجهیزات نظامی آمریکا از سوریه و ورود آن‌ها به عراق از طریق گذرگاه الولید خبر داده بود. (بیشتر بخوانید)

انتهای پیام/

برچسب ها: سوریه ، محور مقاومت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار