معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان گفت: ۱۴۸ دانش‌آموز دختر زاهدانی امروز/شنبه/ با چهار دستگاه اتوبوس به مناطق عملیاتی بازمانده از دوران دفاع مقدس اعزام شدند.

۱۴۸ دانش‌آموز زاهدانی به اردوی راهیان نور اعزام شدندبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،  احمد بختیاری معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان هدف از اعزام دانش آموزان به اردو‌های راهیان نور را آشنایی نسل جوان با فضای حماسی و روحانی جبهه‌ها، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، تجدید میثاق با شهدا و ایثارگران، مقابله با جنگ نرم، زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و رزمندگان دوران هشت سال دفاع مقدس عنوان کرد.

او افزود: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده امسال بیش از چهار هزار دانش آموز سیستان و بلوچستان به اردو‌های راهیان نور اعزام می‌شوند.

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان بیان کرد: این نخستین اعزام دانش آموزان استان به این سفر معنوی بوده است.

 سیستان و بلوچستان با وسعتی حدود ۱۸۸ هزار و ۲۲۲ کیلومترمربع (معادل ۱۱.۵ درصد مساحت کشور) و بیش از ۲ میلیون و ۷۷۵ هزار نفر جمعیت پهناورترین استان کشور محسوب می‌شود.

۷۴۰ هزار دانش آموز سیستان و بلوچستان همزمان با سال تحصیلی ۹۸-۹۹ در ۶ هزار و ۶۰۰ مدرسه سال تحصیلی جدید را آغاز کردند.

انتهای پیام/ع

اعزام دانش آموزان به اردو‌های راهیان نور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.