امتحانات پایانی سال تحصیلی جاری ۲۳۰ دانش آموز عشایر کوچرو، در مناطق ییلاقی استان چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، حاتم خالدی رئیس آموزش و پرورش عشایری چهارمحال و بختیاری گفت: امتحانات پایانی سال تحصیلی جاری ۲۳۰ دانش آموز عشایر کوچرو در مقطع ابتدایی که سال تحصیلی خود را در مناطق قشلاقی سپری کرده اند، امتحانات پایانی خود را در مناطق ییلاقی این استان برگزار می‌کنند.

او افزود: ۲۴ کلاس درس سیار و آموزگار بومی در قالب یک مجتمع برای اسکان و آموزش این دانش آموزان در چهارمحال و بختیاری در نظر گرفته شده است.

خالدی با اشاره به تجهیز کلاس‌های درس سیار عشایر کوچرو استان به تجهیزات رایانه‌ای افزود: با برنامه ریزی‌های انجام شده چهار کانکس سیار نیز برای تشکیل کلاس درس دانش آموزران برون کوچ استان در سال جدید تحصیلی آماده گردید.

او با اشاره به نیاز ۸ کانکس جدید دیگر برای استقرار کلاس درس دانش آموزان عشایری استان تصریح کرد: استفاده از چادر در زمان نامساعد بودن شرایط جوی، دانش آموزان عشایر را با مشکل مواجه می‌کند.

رئیس آموزش و پرورش عشایری چهارمحال و بختیاری تامین و توزیع پوشاک برای همه دانش آموزان در مناطق قشلاقی برای ایام نوروز امسال را یادآور شد و گفت: بخشی از لوازم التحریر مورد نیاز دانش آموزان عشایر کوچرو نیز به صورت رایگان ارسال شده است.

خالدی توضیح داد: با تمهیدات اندیشیده شده سوخت فسیلی و لوازم روشنایی کلاس‌های درس سیار در مناطق ییلاقی نیز در زمان مقرر تامین می شود و در اختیار آن‌ها قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/خ

تجهیز ۲۴ کلاس درس سیار برای دانش آموزان عشایر کوچرو

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار