رئیس اداره فرهنگی، هنری، اردویی و فضا‌های آموزشی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه از آغاز اعزام اردو‌های راهیان نور دانش‌آموزی استان به مناطق عملیاتی غرب کشور خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،علی صفری رئیس اداره فرهنگی، هنری، اردویی و فضا‌های آموزشی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت : اعزام کاروان‌های راهیان نور دانش آموزی استان کرمانشاه به مناطق عملیاتی از امروز (یازدهم آبان) و با اعزام دانش‌آموزان دختر به مناطق عملیاتی غرب کشور آغاز شد.

او با بیان اینکه اعزام دانش آموزان دختر به مناطق عملیاتی غرب کشور تا دوم آذر ادامه پیدا خواهد کرد، گفت : پس از آن نیز اعزام کاروان‌های راهیان نور دانش آموزان دختر به مناطق عملیاتی جنوب کشور از پنجم آذر آغاز و تا ۱۳ این ماه ادامه پیدا خواهد کرد.

رئیس اداره فرهنگی، هنری، اردویی و فضا‌های آموزشی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت: بعد از اعزام دانش آموزان دختر به اردو‌های راهیان نور، اعزام دانش آموزان پسر آغاز خواهد شد.

صفری با اشاره به برنامه‌ریزی برای اعزام ۱۶ هزار نفر از دانش‌آموزان استان به مناطق عملیاتی دفاع مقدس در سال جاری، گفت: نیمی از این اعزام‌ها به دانش آموزان دختر و مابقی به دانش آموزان پسر اختصاص خواهد داشت.

 صفری گفت: سال گذشته نیز در مجموع ۱۶ هزار نفر از دانش آموزان استان کرمانشاه به اردو‌های راهیان نور اعزام شدند.

او با اشاره به برنامه ریزی برای حضور راویان دفاع مقدس در کاروان‌های راهیان نور دانش آموزی، گفت: این راویان روایتگر رخداد‌های سال‌های دفاع مقدس شده و دانش آموزان را در جریان اتفاقات رخ داده در سال‌های جنگ تحمیلی می‌گذارند .

 

 

انتهای پیام/د

اردو‌های راهیان نور دانش‌آموزی آغاز شد

 

برچسب ها: فرهنگیان ، مطبوعات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.