حبیبی گفت:‌ سازمان مدیریت بودجه تا مهر امسال قول‌هایی برای تخصیص بودجه داده بود، اما هنوز محقق نشده است.

خبرنگار: کریمان/دانشگاه خوارزمی با کمبود بودجه مواجه استعزیزاله حبیبی رئیس دانشگاه خوارزمی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: از آنچه به عنوان بودجه مصوب است حداقل باید ۵۰ درصد دریافت کنیم به غیر از بودجه‌های تعمیر و تجهیز، اما این مبالغ در حدی که در انتظار ما بود تخصیص پیدا نکرده است و اکثریت کار‌ها تحت‌الشعاع این موضوع قرار دارد علی‌الخصوص پروژه‌های عمرانی.

او در ادامه گفت: با توجه به اینکه سازمان مدیریت بودجه تا مهر امسال قول‌هایی برای تخصیص بودجه داده بود، اما هنوز محقق نشده و به همین منظور بسیاری از کار‌ها و برنامه‌های دانشگاه با مشکل مواجه است.

رئیس دانشگاه خوارزمی بیان کرد: به طور کلی اگر سیستم دانشگاه از کمبود بودجه برخوردار باشد از جهات مختلف رفاهی، فرهنگی، پژوهشی آسیب می‌بیند.

او اظهار کرد: یکی از مشکلات دیگر این است که در زمینه بین‌المللی شدن محدودیت‌هایی وجود دارد چراکه اگر بخواهیم اساتید و دانشجویان را برای فرصت مطالعاتی به خارج از ایران بفرستیم با مشکلات ارتباطات بانکی و دیپلماتیک، مالی و ... مواجه می‌شویم.

حبیبی گفت: پتانسیل دانشگاه در زمینه بین‌المللی شدن بسیار خوب است، اما تاثیر کمبود بودجه در ایجاد محدودیت در این زمینه بسیار زیاد است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار