مدیرکل گمرک بازرگان گفت: طی هفت ماه نخست امسال ۶۵۲ تبعه بیگانه با قصد خروج غیرقانونی از گمرک بازرگان در داخل کامیون‌های ترانزیت دستگیر شده‌اند.

از خروج غیرقانونی ۶۵۲ تبعه بیگانه در گمرک بازرگان ممانعت شد به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه،صادق نامدار  مدیرکل گمرک بازرگان با اشاره به اینکه طی هفت ماه نخست امسال ۶۵۲ تبعه بیگانه با قصد خروج غیرقانونی از گمرک بازرگان در داخل کامیون‌های ترانزیت دستگیر شده‌اند، گفت: این تعداد در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۳۵ درصد بیشتر است.

 نامدار با تاکید بر اینکه بازرگان به تجهیزات مدرن کنترلی مجهز شده، اظهار داشت: دستگیر شدگان اتباع کشور‌های افغانستان، پاکستان و بنگلادش بودند.

او بیان کرد: در این مدت ۱۸۷ هزار و ۴۵۳ لیتر گازوئیل نیز در بازرگان کشف و ضبط شده که ارزش ریالی آن‌ها ۹ میلیارد و ۶۵۱ میلیون ریال اعلام شده است.


بیشتر بخوانید:بیشترین درآمد زایی دولت از محل تعدیل نرخ سوخت، از مرز بازرگان انجام می‌شود 


او اضافه کرد: در این زمینه ۵۳۴ پرونده تشکیل و به محاکم قضایی تحویل شده است.

مدیرکل گمرک بازرگان از کشف چهار هزار و ۳۵۲ قلم کالای پزشکی در مرز بازرگان خبر داد و افزود: در این پرونده که ارزش آن به بیش از چهار میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال می‌رسد، هشت متهم به محاکم قضایی تحویل شده است.

نامدار اضافه کرد: در این مدت ۳۷ هزار و ۱۴۲ قطعه لوازم یدکی نیز به ارزش چهار میلیارد و ۳۵۴ میلیون ریال کشف و ضبط شده است.

انتهای پیام/م

 

دستگیری اتباع بیگانه در مرز بازرگان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.