ملی پوش تیم فوتبال بانوان سپاهان اصفهان گفت: داورانی که در حال حاضر در لیگ بانوان جایگزین شده اند به قدری عملکردشان ضعیف است که در حد استان قضاوت می‌کنند.

دباغی: داوران لیگ بانوان در حد استان بودند/ تیم تراکتور می‌تواند در فوتبال بانوان تیم داری کند

هاجر دباغی ملی پوش تیم فوتبال بانوان سپاهان اصفهان در گفت و گو باخبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار داشت: داوران که در حال حاضر در لیگ بانوان جایگزین شده اند به قدری عملکرد ضعیفی دارند که در حد لیگ استان قضاوت می‌کنند و این موضوع را حتی می‌توان از برچسب پشت لباس هایشان متوجه شد. این داوران هیچ اطلاعی از قوانین و دانش امروزی فوتبال ندارند و قضاوت در این سطح در توان این خانم‌ها نیست و حتی نمی‌توانند خطا‌های صدر در صد و آفساید را تشخیص دهند.

او افزود: امیدوارم پوشش رسانه‌ای فوتبال بانوان در تمام دنیا بهتر شود و افرادی که می‌گویند فوتبال یک بازی مردانه است سطح مطالعاتشان را بالا برند و ببینند که چه طور درتمام دنیا فوتبال بانوان حائز اهمیت و ارزش است. شنیدن حرف‌هایی از این قبیل که فوتبال را به جنسیت ربط می‌دهند بسیار ناراحت کننده است و دل نیمی از زنان این مملکت را به درد می‌آورد.


بیشتر بخوانید: دباغی: لیگ فوتبال بانوان برای جذب تماشاگر نیاز به برنامه دارد


دباغی افزود: یکسری تیم‌ها مانند فولاد خوزستان و باشگاه تراکتور سازی تبریزی مشکلات مالی چندانی ندارند و جزء تیم‌های پولدار کشورمان به حساب می‌آیند که هیچ بحران مالی شامل آن‌ها نشده است، اما متاسفانه نمی‌دانم چرا این باشگاه‌ها در بخش بانوان فعالیتی ندارند؟ در صورتی که تیم داری در فوتبال بانوان مبلغ بسیار ناچیزی برای این باشگاه‌ها به حساب می‌آید.

بازیکن تیم سپاهان اصفهان در ادامه افزود: بسیاری از فوتبالیست‌های خانم ما می‌خواستند لژیونر بشوند، اما نتوانستند درصورتیکه باشگاه‌ها می‌توانند این کمک را برای بازیکنان انجام دهند. باشگاه‌هایی نظیر سپاهان و ذوب آهن که در فوتبال بانوان تیمداری می‌کنند و حتی گل گهر سیرجان که تیم شهرداری سیرجان را حمایت می‌کند.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از فوتبال بانوان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار