نایب رئیس فراکسیون مستقلان از حضور وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در جلسه فردا صبح این فراکسیون خبر داد.

مونسان به فراکسیون مستقلان می‌آید/گردشگری نقش عمده ای در توسعه اشتغال داردغلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی، نایب رئیس فراکسیون مستقلان ولایی در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، از حضور علی اصغر مونسان وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در فراکسیون متبوع خود خبر داد.


بیشتر بخوانید: سازمان میراث فرهنگی ملزم به تنظیم سند راهبردی توسعه گردشگری در ۳ ماه آینده شد


او افزود: با توجه به شرایط اقتصادی کشور و مشکلاتی که در دو بخش صنعت و کشاورزی وجود دارد، زود بازده‌ترین فعالیت برای چرخش اقتصادی و رفع مشکلات حوزه اشتغال آن هم بدون سرمایه‌گذاری گزاف حوزه گردشگری است.

جعفرزاده ایمن آبادی گفت: با توجه به وجود جاذبه‌های چهار فصل ایران و برخورداری کشورمان از مواهب طبیعی، باستانی و تفریحی و همچنین بسته شدن بودجه امسال به صورت دو سالانه وزیر میراث فرهنگی و گردشگری باید به بیان نیاز‌ها و دغدغه‌های این حوزه بپردازد.

او بیان کرد: آثار باستانی و تاریخی در موزه‌ها به دلیل نبود جا و نحوه نگهداری صحیح در حال صدمه دیدن هستند و لازم است که تمهیدات مناسبی در این حوزه اندیشیده شود.

نایب رئیس فراکسیون مستقلان گفت: قرار است که مونسان در جلسه فردا (یکشنبه ۱۲ مهر) به ارائه گزارشی درباره وضعیت وزارت گردشگری و میراث فرهنگی بپردازد و نیاز‌های آن را تشریح کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار