بهبود ارائه خدمات دولت الکترونیک در روستا‌ها

مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات چهارمحال و بختیاری از کاهش شکاف دیجیتال و بهبود ارائه خدمات دولت الکترونیک در روستا‌های این استان خبر داد.

بهبود ارائه خدمات دولت الکترونیک در روستا‌هابه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، مرتضی بلالی مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات چهارمحال و بختیاری در مراسم آزمایش و تحویل فیبر نوری کیار گفت: با بهره برداری از سایت‌های این شهرستان، امکان تقویت پوشش ارتباطی و افزایش پهنای باند روستایی فراهم شده است.

او افزود: این موضوع می‌تواند درکاهش شکاف دیجیتال، بهبود وضعیت پوشش روستا‌های استان و ارائه بهتر خدمات دولت الکترونیک در این مناطق مؤثر واقع شود.

بلالی اجرای پروژه فیبر نوری روستایی و استفاده از این بستر توسط دفاتر ICT روستایی را موجب رونق اشتغال و توسعه خدمات الکترونیک در روستا‌ها دانست و افزود: با توسعه زیرساخت‌های ارتباطی، امکان راه اندازی سایت جدید و ارتقا سایت‌های روستایی توسط اپراتور‌ها وجود دارد.

او ادامه داد: با توسعه زیرساخت‌های ارتباطی در سطح استان بویژه در شهرستان شهرکرد، اختلاف سطح پوشش ارتباطی این مناطق با شهر‌های دیگر استان به حداقل رسیده و می‌توان از این زیرساخت در جهت توسعه خدمات الکترونیکی در روستا‌های محروم استان قدم برداشت.

انتهای پیام/ز

فراهم شدن امکان ارتقا سایت‌های اوپراتور‌های همراه در روستا‌ها

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار