یاد واره شهدای دانش آموز به مناسبت ۱۳ آبان ماه در خراسان جنوبی برگزار شد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند  ،  خسرویکارشناس مسائل سیاسی در یاد آوره شهدای دانش آموز خراسان جنوبی  با بیان اینکه در جنگ هشت سال دفاع مقدس با دستان خالی در مقابل دشمن پیروز شدیم گفت: عزت و اقتدار در جمهوری اسلامی ایران را مدیون خون شهدا هستیم و در مقابل خون شهدا نیز مسئول هستیم.

او با اشاره به اینکه شهادت در راه خدا زیباترین مرگ و بالاترین مقام است افزود: حسین فهمیده با ولایتمداری و شجاعت در مقابل دشمن ایستاد تا آن‌ها خاک ایران را تصرف نکنند.

 خسروی با بیان اینکه نوجوانان و جوانان باید تحصیل و تهذیب داشته باشند ادامه داد: نباید اجازه دهیم فضای مجازی ما را از مسائل و ارزش‌های انقلاب دور کند و امروز فضای مجازی فکر ما را مدیریت و برخی چیز‌ها را به مسئولان تحمیل می‌ کند. 

کارشناس مسائل سیاسی  با بیان اینکه علی رغم تمام تبلیغات دشمن، اما خون شهدا در چهل سال از انقلاب اسلامی به ثمر نشسته است اظهار کرد: روح‌الله زم مدیر کانال آمدنیوز به دنبال پمپاژ شایعه و دروغ بود و علی رغم تمام پیشرفت‌های سازمان جاسوسی فرانسه و حمایت کامل از آن روح الله زم با قدرت سپاه دستگیر شد.

او  ادامه داد: سال گذشته مقام معظم رهبری بیانیه گام دوم انقلاب را دادند که در این بیانیه مخاطب اصلی جوانان هستند.

خسروی در چهل سال از انقلاب اسلامی نباید تنها نواقص و نیمه خالی لیوان را ببینیم بلکه دستاورد‌های انقلاب بسیار بیشتر از قبل انقلاب است.

کارشناس مسائل سیاسی با بیان اینکه کسی ما را از اسلام و ایران دور نکند گفت: دشمن با تحمیل جنگ هشت سال دفاع مقدس، ۱۷ هزار شهید ترور و تحریم‌ها به دنبال آسیب رساندن به ایران اسلامی بودند.

او عنوان کرد: امروز دوست و دشمن به امنیت و عزت ایران اسلامی اعتراف می‌کنند و این از برکات خون شهدا است.

انتهای پیام / ط ا

شهادت در راه خدا زیباترین مرگ و بالاترین مقام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار