بسته خبر ورزشی ۱۱ آبان ماه را در صفحه گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان را مشاهده کنید.

قهرمانی تیم خراسان جنوبی در مسابقات هندبال نونهالان/ پایان رقابت‌های فوتوالی خراسان جنوبیشریعتی فرد رییس هیئت هندبال خراسان جنوبی در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند  ، گفت: مسابقات هندبال نونهالان پسر منطقه ۶ کشور روز گذشته با برگزاری دیدار‌های فینال و رده‌بندی مسابقات به کار خود پایان داد.

او افزود: در دیدار رده بندی تیم کرمان توانسته بود با شکست حریف خود به مقام سوم دست یابد و در دیدار فینال نیز تیم خراسان جنوبی توانست با نتیجه ۱۶ بر ۱۰ از سد تیم کرمان الف بگذرد و به مقام اول این مسابقات دست یابد.

رییس هیئت هندبال خراسان جنوبی گفت: مسابقات هندبال نونهالان پسر منطقه ۶ کشور با حضور ۷ تیم از روز چهارشنبه در محل سالن شهیدین قاسمی شهرستان بیرجند آغاز و روز گذشته با برگزاری مراسم اهدای لوح و کاپ تیم‌های برتر به کار خود پایان داد.

لغو دیدار بین دو تیم ۰۴ بیرجند و مقدسی کیش

قهوه چی رییس هییت فوتبال خراسان جنوبی در گفت وگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند  ، گفت: دیدار ۰۴ بیرجند و مقدسی کیش که قرار بود از ساعت ۱۴ روز گذشته از چارچوب مسابقات هفته نهم مرحله اول لیگ دسته سوم در ورزشگاه آزادی بیرجند برگزار شود به دلیل عدم حضور تیم فوتبال مقدسی کیش لغو شد.

او افزود: این دیدار به دلیل عدم حضور نماینده کیش با نتیجه سه بر صفر به سود ۰۴ بیرجند اعلام شد.

پایان رقابت‌های فوتوالی خراسان جنوبی

قهوه چی رییس هییت فوتبال خراسان جنوبی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند  ، گفت: رقابت‌های فوتوالی استان در رده سنی آزاد به مناسبت گرامیداشت هفته تربیت بدنی با حضور ۲۳تیم به میزبانی شهرستان بیرجند برگزار شد.

او افزود: در این دوره از رقابت‌ها که از نهم آبان ماه سال جاری لغایت دهم آبان ماه سال جاری به میزبانی زمین ساحلی زنده یاد آرگینی شهرستان بیرجند برگزار شد، تیم‌های هیئت بومی و محلی فردوس سکوی نخست، پیروزی بیرجند سکوی دوم و زنده یاد شبانی سکوی سومی را کسب کردند.

انتهای پیام / ط ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار