حشد الشعبی عراق در بیانیه‌ای خطاب به تظاهرکنندگان بر همراهی با تظاهرات مسالمت آمیز تاکید کرده است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، حشد الشعبی عراق در بیانیه‌ای خطاب به تظاهرکنندگان بغداد و استان‌های دیگر و تاکید بر همراهی با تظاهرات مسالمت آمیز خطاب به معترضان عراقی اعلام کرد همانگونه که این نیروها در خطوط مقدم جبهه علیه تروریسم و داعش جنگیدند، آن‌ها نیز اجازه تعرض به عراق را ندهند.

در این بیانیه آمده است:

امروز ما با شما در یک صف ایستاده ایم و همراه با شما خواستار حق و حقوق شما هستیم و از مطالبات قانونی شما حمایت می کنیم. هنگامی که وطن به ما نیاز پیدا کرد و مرجعیت دانای ما از ما کمک خواست، ما اولین کسی بودیم که به ندای آن لبیک گفته و اولین کسی بودیم که در خطوط عزت و کرامت ایستادیم.

ما در کنار شما هستیم و از مطالبات به حق و شعارهای ملی شما پشتیبانی می‌کنیم و آماده هستیم تا جان خود را برای شما و مطالبات شما فدا کنیم. ما به دقت اوضاع را زیرنظر داریم و اطلاعاتی در اختیار داریم که تایید می‌کند برخی از بیگانگان در کمین شما و وطن شما نشسته اند. آن‌ها می‌خواهند خواسته‌های شما را منحرف کرده و اعتراض‌های شما را با حملات، کشتار، اظهارات و هتاکی علیه مرجعیت دینی و حشد مقدس شما تخریب کنند.

حشدالشعبی با تاکید بر دفاع از مردم، مقدسات و مرجعیت دینی در جبهه های جنگ و سنگرهای شرف اعلام کرد: به هیچ کسی اجازه ندهید به نیروهای امنیتی و اموال عمومی و خصوصی تعدی و تجاوز کند، به هیچ کسی اجازه ندهید به مرجعیت شما و حشدالشعبی شما تعدی کند. در کنار برادران خود بایستید و از آنها حمایت کنید، همانطور که آنها سنگرها را نگه داشتند. ظلم و بی‌عدالتی را از آنها دفع کنید، همانگونه که آنها شر و بدی را از شما دفع کردند.

در پایان این بیانیه با حمایت از ادامه تظاهرات مسالمت‌آمیز آمده است: بر عهدی که با مرجعیت دینی خود بسته‌ایم تاکید دوباره‌ای می‌کنیم و به طول کامل و دقیق بر رعایت تمام دستورات و آموزه های آن پایبند خواهیم ماند.

انتهای پیام/

برچسب ها: عراق ، تظاهرات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار