سرمربی شهروند ساری کسب پیروزی با ارزش تیمش برابر سن ایچ ساوه در خانه حریف را مزد تمرینات منظم تیمش در تعطیلات نیم فصل دانست.

رضا لک سرمربی شهروند ساری در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،  در خصوص پیروزی ۴ بر ۳ شهروند ساری برابر سن ایچ ساوه گفت: بازی نزدیک، پرگل و نفس گیری بود، سن ایچ از تیم‌های بالای جدول لیگ است ،در نیم فصل اول نمایش فوق العاده‌ای داشت و برای دور برگشت هم تقویت شده است.

او با اشاره به  اینکه در تمرینات و در جلسه آنالیز نکات مهمی را در مورد شیوه بازی سن ایچ به بازیکنان گوشزد کرده بودم افزود: در نیمه اول با اینکه موقعیت‌های زیادی داشتیم، اما بازنده به رختکن رفتیم، اما در نیمه دوم با صحبت‌هایی که کردیم و تغییراتی که ایجاد کردیم توانستیم به خوبی نتیجه را برگردانده و بازی را کنترل کنیم.

سرمربی شهروند گفت: حریف در انتهای بازی با سیستم پاورپلی فشارش را روی دروازه ما زیاد کرد و با توجه به اینکه بیرون از خانه و مقابل تماشاگران حریف بازی می‌کردیم خدا را شکر توانستیم به سه امتیاز برسیم.

او افزود: در تعطیلات نیم فصل ۴۵ جلسه تمرین منظم داشتیم و با توجه به اینکه بازی دوستانه نداشتیم کمی نگران این بازی بودم، اما خدا را شکر با تلاش فوق العاده‌ای که بازیکنان انجام دادند، توانستیم موفق شویم و جا دارد از آن‌ها بابت اجرای دستورات تاکتیکی کادر فنی در زمین تشکر کنم که حتی اگر کمی با دقت‌تر عمل می‌کردیم می‌توانستیم گل‌های بیشتری به ثمر برسانیم.

لک با اشاره به غیبت سه بازیکن اصلی خود در دیدار برابر سن ایچ ساوه گفت: محمدرضا کرد و سروش احمدنیا را در نیم فصل به خدمت گرفتیم، اما بدلیل عدم صدور کارت آی تی سی و سه اخطاره بودن نتوانستیم از آن‌ها استفاده کنیم، ضمن اینکه مصدومیت بهنام فعال هم به پایان رسیده و به شرایط بازی نزدیک شده که قطعاً اضافه شدن این بازیکنان به ترکیب تیم قدرت مان را افزایش خواهد داد.

او در واکنش به اینکه برد مقابل سن ایچ ساوه انتقام شکست سنگین دور رفت در ساری بود، گفت: ورزش جای انتقام نیست، اما واقعیت این است که باخت مان در هفته اول لیگ که حاصل اشتباهات فردی بود باعث شد انگیزه ما برای جبران آن شکست زیاد شود ، ما تمرینات با نشاطی داشتیه و به واقع این سه امتیاز حساس، مزد تمرینات خوب مان بود که اگر به گل‌هایی که زدیم دقت کنید می‌بنید تمام آن‌ها جنبه تاکتیکی داشت و اتفاقی به ثمر نرسیدند.

سرمربی شهروند ساری با ابراز تأسف از اتفاقات رخ داده در پایان این دیدار افزود: من یکسال و نیم در ساوه کار کردم و هرگز چنین صحنه‌هایی را ندیدم. چندان دوست ندارم در این زمینه صحبت کنم، اما امیدوارم دیگر شاهد چنین اتفاقاتی نباشیم.

لک در خصوص دیدار هفته آینده تیمش در خانه برابر مقاومت شهرداری کرج گفت: تیم کرج تیمی جوان، دونده و جنگنده است. ما هم بازی سنگینی در ساوه داشتیم و انرژی زیادی از ما تحلیل رفت و باید ریکاوری مناسبی داشته باشیم که به همین خاطر معتقدم بازی با کرجی‌ها حتی در سالن سیدرسول حسینی برای ما آسان نخواهد بود. از همین جا از هواداران خونگرم مان دعوت می‌کنم در روز وسط هفته برای حمایت از تیم محبوب شان که در ادامه همین فصل حرف‌های زیادی برای گفتن خواهد داشت، به سالن بیایند، آن‌ها مطمئن باشند سه امتیاز دیگری را روز سه شنبه در ساری به آن‌ها تقدیم خواهیم کرد.

انتهای پیام/س
 

مصاحبه مربی شهروند بعد از برد مقابل سن ایچ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار