بخشدار چاه‌دادخدا قلعه‌گنج گفت:یک نفر بر اثر طغیان رودخانه رمشک جان باخت.

جان باختن یک نفر بر اثر طغیان رودخانه رمشک قلعه گنجبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، مجید احمدی بخشدار چاه‌دادخدا گفت: به دلیل طغیان رودخانه فصلی شهر رمشک و توجه نکردن به اخطاریه‌های صادره در خصوص احتمال وقوع بارندگی و طغیان رودخانه‌های فصلی، یکی از اهالی رمشک هنگام عبور از رودخانه جان خود را از دست داد.

او افزود: همچنین یک دستگاه خودروی سواری پژو در مسیر رودخانه گرفتار شد، اما بلافاصله سرنشینان این خودرو با کمک و مساعدت مردم و شهرداری رمشک نجات پیدا کردند.

احمدی بیان کرد: با توجه به اینکه سامانه بارشی در استان فعال و طغیان رودخانه‌های فصلی دور انتظار نبود هشدار‌های لازم در این خصوص انجام گرفته بود و از اهالی روستا‌ها خواسته بودیم از رفتن به مناطق مرتفع و حاشیه رودخانه‌ها خوداری کنند.

بخشدار چاه دادخداتصریح کرد: با وجود صدور هشدار‌های اداره هواشناسی، متاسفانه شاهد این هستیم که نکات ایمنی توسط برخی از همشهریان رعایت نمی‌شود.

پردل رئیسی شهردار رمشک نیز بیان داشت: چمل غریبی فرزند محمد، مردی با حدود چهل سال سن عصر امروز ۲۰۰ متر پایین‌تر از پل رمشک حین عبور از رودخانه جان خود را از دست می‌دهد و جسد وی دو ساعت بعد از حادثه در حوالی روستای گارو پیدا شد.

انتهای پیام/ح

مرگ مرد روستایی در طغیان رودخانه

برچسب ها: رودخانه ، غرق شدن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.