کمیل قاسمی و احسان لشگری با حضور در روستا‌های ابراهیم بای و سیاه خوله استان خراسان رضوی اقلامی را به مردم محروم این منطقه هدیه دادند.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تعدادی از قهرمانان نامدار کشتی مدتی است در راستای مسئولیت‌های اجتماعی با حضور در مناطق محروم و دورافتاده کشورمان در حال حمایت و کمک رسانی به مردم این مناطق هستند.

بر همین اساس کمیل قاسمی قهرمان و نایب قهرمان المپیک و دارنده مدال نقره جهان، احسان لشگری دارنده مدال برنز جهان و المپیک به همراه امیر توکلیان و مصطفی علیزاده سرمربی و مربی تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان در رقابت‌های جهانی ۲۰۱۹ در قالب یک موسسه خیریه ضمن حمایت و دلجویی از مردمان روستا‌های ابراهیم بای و سیاه خوله اقلام خوراکی و بهداشتی را میان هموطنان این منطقه توزیع کردند.


بیشتر بخوانید:نایب قهرمانی با یک کشتی گیر کمتر/ دور شدن از سکوی نخست به خاطر یک سهل انگاری


کمیل قاسمی و احسان لشگری به مردم این روستا‌ها که از کمترین امکانات اولیه زندگی برخوردار هستند قول دادند در آینده حمایت‌های بیشتری از آن‌ها صورت پذیرد.

ابراهیم بای، روستایی از توابع بخش صالح آباد شهرستان تربیت جام در استان خراسان رضوی که با کشور‌های افغانستان و ترکمنستان هم مرز است. این روستا در آخرین سرشماری‌ها حدود ۲۲ خانوار جمعیت دارد که مردم آن به دلیل خشکسالی در چند سال گذشته با مشکل شدید کم آبی روبرو هستند و به همین دلیل از هر نظر در وضعیت نامناسبی قرار دارند.


بیشتر بخوانید:پرداخت دومین قسط بدهی فدراسیون کشتی به اتحادیه جهانی


انتهای پیام/

حضور کمیل قاسمی و احسان لشگری در مناطق محروم استان خراسان رضوی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار