صادق تاج الدین گفت: تنها راه مقابله با دشمنان، تقویت روحیه و قدرت مقاومت است.

طبق تجربه ما گفت وگو، راه مقابله با دشمنان نیستبه گزارش  خبرنگار  احزاب و تشکل‎های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان،صادق تاج الدین، نماینده بسیج دانش آموزی در سخنان پیش از خطبه نماز جمعه این هفته تهران گفت: هفته بسیج دانش آموزی از یک سو یادآور رشادت‌های دانش آموزان شهیدی مانند شهید فهمیده و بهنام محمدی و هزاران دانش آموز شهید دیگر است و از سوی دیگر یادآور این است که نسل چهارم دانش آموزان بسیجی همت خود را جمع کردند تا گوش به فرمان رهبری، در مسیر پیشرفت این مرز و بوم قدم بردارند.

او ادامه داد: بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی که توسط مقام معظم رهبری منتشر شده امروز چراغ راه تشکل بسیج دانش آموزی قرار گرفته است و این تشکل همواره با بهره گیری از این بیانیه در مسیر تحقق ارزش‌ها و اهداف جمهوری اسلامی حرکت خواهد کرد.

تاج الدین ادامه داد: به ملت بزرگ ایران اطمینان می‌دهیم دانش آموزان نسل چهارم انقلاب با وجود هجمه‌های زیاد علیه انقلاب، نه تنها از اهداف خود کوتاه نیامده، بلکه در این زمینه، آموزش‌های لازم را فرا می گیرد تا در مسیر تحقق اهداف انقلاب، گام‌های محکم تری بردارد.

نماینده بسیج دانش آموزی عنوان کرد: تجربه نشان داده، گفت گو و دیپلماسی راه حل مقابله با دشمنان نیست و تنها راه مقابله با آن ها، تقویت روحیه و قدرت مقاومت است.

او در پایان گفت: اکنون که محور سعودی، دست به تجاوز به منافع انقلاب و اسلام کرده اند، دانش آموزان این نسل آمادگی خود را برای تنبیه و ایستادگی در مقابل کشور‌ها و گروه‌های متجاوز اعلام میکند و اطمینان خاطر می‌دهد تا ظهور مولایمان حجت بن الحسن (عج) دست از تلاش نخواهد کشید.

انتهای پیام/

برچسب ها: بسیج ، نماز جمعه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار