رئیس کل دادگستری کرمانشاه گفت : بخش عمده تراکنش‌های حقوقی محصول جهل به موازین حقوقی و قانونیست .

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،توسلی زاده رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه گفت : در تجربه دادرسی متوجه میشویم که بخش عمده تراکنش‌های حقوقی محصول جهل به موازین حقوقی و قانونیست پس لازم است که به دنبال کشف خاستگاه این مشکلات و رفع موانع حل آن باشیم.

او گفت : همه همکاران در مدیریت دستگاه قضایی استان شریکند؛ بنابراین از برنامه‌ها، طرح‌ها، نقد ونظر ها‌ی ابتکاری همه همکاران استقبال میکنیم.

او گفت: به تاسی روایتی از امیر المومنین (ع) سعی میشود در مدیریت، خواص پروری نشود چرا که به تعبیر بلند ایشان خواص در بدنه مدیریت پرهزینه و کم فایده هستند.

رئیس شورای قضائی استان پرهیز حداکثری از حبس گرایی در اعمال مجازات‌ها، بکارگیری ظرفیت‌های مردمی در تنوع قومی -مذهبی استان؛ زندان‌ها، کلانتری‌ها، صنوف و... برای کاهش جمعیت کیفری لازم انست و گفت: استفاده حداکثری از ظرفیت مصالحه در دستور کار قرار دارد و در حوزه دادسرا‌ها، پیشگیری در اولویت کاری است و حتی در مباحث حقوقی باید جدی گرفته شود.

او گفت: حتما ارتقای سطح دانش حقوقی جامعه را دنبال میکنیم. با شناختی که از پتانسیل همکاران دستگاه قضایی دارم مطمئنم میتوانیم موانع زیادی را ازسر راه حق و عدل و آرامش زندگی مردم برداریم.

 توسلی زاده گفت: بخشی از مشکلات ما ناشی از قطع ارتباط بامردم است و همانگونه که وعده کرده بودیم به صورت حضوری و بی واسطه با مردم برای حل مشکلات قضائی آن‌ها دیدار می‌کنیم تا جایی که شاهد رفع مشکلات آن‌ها باشیم.

 

 

انتهای پیام/د

جهل محصول تراکنش‌های حقوقی

 

برچسب ها: قوه قضاییه ، تسهیلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.