سرمربی سابق تیم فوتبال پرسپولیس تهران در نظرسنجی یک رسانه کرواسی در بین بدترین مربیان این کشور انتخاب شد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، ساعتی پیش، سایت index کرواسی، درباره موفق‌ترین مربیان فوتبال این کشور از دید کسب نتایج و محبوبیت شان در میان هواداران تیم‌های شان نظرسنجی کرد که برانکو ایوانکوویچ نتیجه ضعیفی بدست آورد و در رده دهم قرار گرفت.

این رسانه کروات نام ۱۱ مربی فوتبال این کشور را در نظرسنجی خود قرار داد و نکته جالب این نظرسنجی این بود که برانکو ایوانکوویچ، سرمربی سابق پرسپولیس تهران و الاهلی عربستان جز ضعیف‌ترین مربیان کرواسی انتخاب شد. پس از او نیز ایگور استیماچ، سرمربی سابق سپاهان و کنونی تیم ملی هند نیز در کنار برانکو جز بدترین‌ها قرار گرفت.

برانکو در بین بدترین مربیان سال کرواسی!


بیشتر بخوانید: اتفاقی عجیب که با رفتن برانکو برای سعودی‌ها افتاد


البته باید بدانید در این نظرسنجی، نناد بجلیکا، سرمربی دیناموزاگرب به دلیل کسب نتایج خوب و محبوبیتش اول شد و دالیچ، سرمربی تیم ملی کرواسی نیز که این تیم را نایب قهرمان جهان کرده بود به طرز عجیبی در رده سوم ایستاد. کواچ، سرمربی بایرن مونیخ نیز در رده چهارم قرار گرفت.

همچنین لازم به ذکر است برانکو و استیماچ به ترتیب با قرار گرفتن در رده ۱۰ و ۱۱ این نظرسنجی از سوی این سایت کروات به بدترین مربیان سال کرواسی تبدیل شدند.

برانکو پس از کسب نتایج فوق العاده با پرسپولیس، راهی الاهلی عربستان شد، اما با این تیم نتایج خوبی نگرفت و اخراج شد و اکنون بدون تیم سپری می‌کند. مربی ۶۵ ساله کروات درحال حاضر در حال استراحت است و باید دید مقصد بعدی او کدام تیم خواهد بود.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از جهان فوتبال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۲ ۱۰ آبان ۱۳۹۸
یا خدا زمانی سرمربی ایران بود خخخخخخخ
آخرین اخبار