مهم‌ترین حوادث امروز (دهم آبان سال ۹۸) را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگارگروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،مهم‌ترین حوادث امروز (جمعه دهم آبان ماه سال ۹۸) را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

باند سارقان حرفه‌ای سابقه دار منزل دستگیر شدند

سرهنگ "همت علی ترکارانی فرمانده انتظامی خرمشهر گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت منزل در سطح شهرستان خرمشهر، دستگیری سارق یا سارقان احتمالی در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود: ماموران پلیس آگاهی خرمشهر با اقدامات اطلاعاتی و گشت زنی‌های هدفمند، در کمتر از ۲۴ ساعت یک باند ۵ نفره سارقان سابقه دار را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی طی عملیات‌های ضربتی در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان خرمشهر گفت: متهمان در بازجویی فنی پلیس به ۶ فقره سرقت منزل در سطح شهرستان اعتراف و در بازرسی از مخفیگاه آنان اموال مالباختگان، یک دستگاه موتورسیکلت سرقتی، ۱۱ گرم مواد مخدر و آلات استعمال مواد مخدر کشف شد.

سرهنگ ترکارانی تصریح کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی داده شدند.

اقدام به خودکشی روی پل جدید خرمشهر

شهرام مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی خرمشهر در گفت و گو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،گفت:امروز فردی قصد خود کشی بر روی پل جدید خرمشهر را داشت  که با تلاش های نیروی های آتش نشانی فرد مذکور به پایین منتقل شد.

دستبند پلیس بر دستان باند ۵ نفره سارقان حرفه‌ای

او ادامه داد:نیروی های آتش نشانی و نیروی انتظامی تلاش کردند که او را به پایین پل هدایت کنند؛ برخی افراد حاضر در محل پل جدید خرمشهر می‌گویند درگیری خانوادگی علت این اقدام اعلام شده است.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۵۰ ۱۱ آبان ۱۳۹۸
قفل هوشمند بذارید