فرماندار شهرستان زرند با بیان اینکه ورزش موجب نشاط و پویایی جامعه می‌شود، خواستار توجه ویژه به گسترش و اشاعه فرهنگ ورزش در بین جوانان شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، علی صادق زاده فرماندار شهرستان زرند در همایش کوهپیمایی که به مناسبت گرامیداشت هفته وقف در ارتفاعات مسجد حضرت ابوالفضل (ع) (تقاطع زرند ـ راور) برگزار شد، با تاکید بر گسترش فرهنگ وقف، خواستار نهادینه شدن این موضوع در بین جوانان شد.

او ضمن گرامیداشت هفته وقف، از ورزش برای ارتقاء سطح کیفی و توسعه جوامع بشری یاد کرد و گسترش و اشاعه فرهنگ ورزش‌های همگانی را نسبت به دیگر ورزش‌های قهرمانی فردی، ضرورتی اجتناب ناپذیر دانست.

صادق زاده افزود: گسترش ورزش‌های همگانی به عنوان محرک و زمینه ساز توسعه ورزش‌های قهرمانی باید در اولویت کاری مسئولان مربوطه قرار گیرد.

در ادامه این مراسم که با حضور حجت الاسلام قادری رئیس اداره اوقاف و امور خیریه این شهرستان همراه بود، فرماندار و کوهنوردان زرندی با حضور در محل قبور شهدای گمنام مسجد حضرت ابوالفضل (ع) ضمن قرائت فاتحه، با آرمان‌های والای شهدا، امام راحل و مقام معظم رهبری (مدظله العالی) تجدید بیعت کردند.

انتهای پیام/ب

برگزاری همایش کوهپیمایی در زرند به مناسبت هفته وقف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار