رییس تنظیم مقرارت صوت و تصویر فراگیر سازمان صداوسیما از فعالیت ۷۳رسانه مبتنی بر اینترنت در حوزه شرکت‌های دانش بنیان خبر داد .

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،امامیان رییس تنظیم مقرارت صوت و تصویر فراگیر سازمان صداوسیما از فعالیت ۷۳رسانه مبتنی بر اینترنت در حوزه شرکت‌های دانش بنیان خبر داد و گفت : ۱۵۰متقاضی نیز در مرحله صدور مجوز هستند.

او با بیان اینکه توسعه صنعت رسانه‌ای کشور فراتر از مرز‌های صداوسیما وبه عنوان یک صنعت بومی بر عهده این سازمان گذاشته شده، گفت : هم اکنون تعداد قابل توجهی رسانه صوتی تصویری بر بستر فضای مجازی به عنوان فعالین و افسران خط مقدم حوزه رسانه کشور فعالیت می‌کنند که سازمان صداوسیما متولی حمایت، هدایت و نظارت بر این رسانه هاست.

او افزود: در این رابطه مراکز استان‌ها از چند جهت دارای اهمیت قابل توجهی هستند چرا که نمایندگان رسانه ملی در حوزه جغرافیایی خود هستند و بسیاری از رسانه‌های مبتنی بر فضای مجازی و اینترنت رسانه‌هایی هستند که اهداف محلی دارند و باید از ظرفیت مراکز استان‌ها در این زمینه استفاده کرد.

رییس تنظیم مقرارت صوت و تصویر فراگیر سازمان صداوسیما گفت: در سطح ملی تاکنون ۷۳رسانه مبتنی بر اینترنت با سرویس‌ها و خدمات متفاوت مجوز‌های لازم را گرفته و مشغول فعالیتند و حدود ۱۵۰متقاضی نیز در مرحله صدور مجوز هستند .

 

 

انتهای پیام/د

۱۵۰متقاضی در مرحله صدور مجوز هستند

 

برچسب ها: مطبوعات ، معرفی کتاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.