علی علیپور با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش به خاطر از دست دادن پنالتی مقابل ماشین سازی تبریز از هواداران پرسپولیس عذرخواهی کرد .

عذرخواهی اینستاگرامی علی علیپور از هواداران پرسپولیس

به گزارش خبرنگار حوزه ورزشکاران گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، دو تیم پرسپولیس و ماشین‌سازی تبریز در چارچوب دیدارهای هفته نهم لیگ برتر فوتبال از ساعت 16:30 امروز (پنجشنبه) در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند نیمه نخست این دیدار با تساوی بدون گل خاتمه یافت تا اینکه در دقایق پایانی پرسپولیس صاحب پنالتی شد و علی علیپور با یک پنالتی چیپ عجیب این فرصت را از دست داد و بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید.

چیپ عجیب علی علیپور بازیکن پرسپولیس خشم هواداران پرسپولیس را بر انگیخت تا اینکه پس از اتمام این بازی علی علیپور با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش از هواداران پرسپولیس عذرخواهی کرد و نوشت:

«الدهر يومان:يوم لك،و يوم عليك،فإذا كان لك فلا تبطر،و اذا كان عليك فاصبر.
روزگار دو روز است:روزى به نفع تو و روزى ديگر به زيان تو،آن روز كه به سود توست مغرور مباش و روزى كه به زيان توست شكيبا باش.
حضرت علي (ع)
هيچ توجيهي براي اشتباهم ندارم. با عذرخواهي هم مي دانم كه امتيازات از دست رفته بر نمي گردد اما با تمام وجود شرمنده شما هواداران عزيز هستم و از صميم قلب معذرت مي خواهم.هر واكنشي نسبت به من و اين اتفاق داشته و داريد پذيرفتني است و مقابل شماهايي كه من را همواره حمايت كرده ايد سر تعظيم و تسليم فرود مي آورم.»

عذرخواهی اینستاگرامی علی علیپور از هواداران پرسپولیس + تصویر

انتهای پیام/

برچسب ها: پرسپولیس ، فوتبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار