لیگ برتر فوتسال کشورمان امروز وارد هفته چهاردهم شد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مسابقات نیم فصل دوم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال امروز پیگیری شد و در پایان تیم‌های مدعی قهرمانی موفق شدند به پیروزی دست یابند.

سن ایچ ساوه ۳ - شهروند ساری ۴

در یکی از حساس‌ترین و مهم‌ترین بازی‌های این هفته ابتدا ۲ تیم سن ایچ ساوه و شهروند ساری در سالن فجر ساوه به مصاف هم رفتند و در پایان این دیدار جذاب و دیدنی تیم شهروند ساری موفق شد تیم سن ایچ ساوه میزبان خود را با نتیجه نزدیک ۴ بر ۳ شکست دهد. شهروند با این پیروزی توانست فاصله خود را با تیم‌های بالای جدول کمتر کند.

همچنین تیم سن ایچ ساوه با این شکست ۲۳ امتیازی باقی ماند.

گیتی پسند با پیروزی در شهرآورد خود را به صدر نزدیک کرد / پیروزی فرش آرا در شب بی فروغ ستارگان

هایپرشهر شاهین شهر ۳ - گیتی پسند اصفهان ۶

در دیگر بازی مهم و زیبای این هفته و در شهرآورد اصفهان دو تیم هایپرشهر شاهین شهر و گیتی پسند اصفهان در سالن تختی شاهین شهر به مصاف هم رفتند و در پایان این دیدار جذاب و دیدنی تیم گیتی پسند موفق شد با نتیجه پر گل ۶ بر ۳ از سد تیم هایپرشهر گذر کند و با این پیروزی ۲۶ امتیازی شد و در رده دوم جدول رده بندی قرار گرفت.

در حاشیه این دیدار  مقامات و مدرسان فوتسال آسیا و ایتالیا به دعوت تیم گیتی پسند بازی را از نزدیک مشاهده کردند.


بیشتر بخوانید: زمان مسابقات هفته پانزدهم لیگ برتر فوتسال تغییر کرد


مس سونگون ۶ - اهورا بهبهان ۳

در یکی دیگر از بازی‌های مهم امروز ۲ تیم مس سونگون و اهورا بهبهان در سالن شهید پور شریفی شهر تبریز به مصاف هم رفتند و در پایان این رقابت تیم مس قهرمان دو دوره گذشته رقابت‌های لیگ برتر توانست با نتیجه پر گل ۶ بر ۳ در برابر تیم اهورا بهبهان به برتری دست یابد.

مس سونگون در رقابت‌های نیم فصل اول موفق شد به قهرمانی دست یابد حال این تیم با پیروزی که امروز به دست آورد نشان داد که می‌خواهد موفقیت‌های خوبش را در نیم فصل دوم هم ادامه دهد تا بتواند در تعداد قهرمانی لیگ برتر خود هتریک کند.

تیم مس سونگون با این پیروزی ۲۹ امتیازی شد و هم چنان در صدر جدول لیگ برتر قرلر دارد و با پیروزی امروز برابر نماینده بهبهان حایگاه خود را در جدول مستحکم‌تر کرد.

فرش آرا مشهد ۲ - ستارگان ورامین صفر

۲ تیم فرش آرا مشهد و ستارگان ورامین در سالن شهید بهشتی مشهد به مصاف هم رفتند و در پایان مسابقه امروز تیم فرش آرا موفق شد با نتیجه ۲ بر صفر از سد شاگردان رضا داورزنی در تیم ستارگان ورامین عبور کند.

فرش آرا با این پیروزی ۲۳ امتیازی شد و فاصله خود را با صدر جدول کمتر کرد. شاگردان مجید مرتضایی در تیم فرش آرا مشهد امروز موفق شدند اولین رقابت خود را در نیم فصل دوم با پیروزی آغاز کنند.

نتایج کامل بازی‌های امروز لیگ برتر در هفته چهاردهم مسابقات به شرح ذیل است:

سن ایچ ساوه ۳ - شهروند ساری ۴

هایپرشهر شاهین شهر ۳ - گیتی پسند اصفهان ۶

مس سونگون ۶ - اهورا بهبهان ۳

فرش آرا مشهد ۲ - ستارگان ورامین صفر

ملی حفاری اهواز ۴ - شاهین کرمانشاه ۲

آذرخش بندرعباس ۳ - ارژن شیراز ۳

سوهان محمد سیما قم ۶ - مقاومت البرز ۳

لازم به توضیح است برنامه هفته پانزدهم رقابت‌های لیگ برار از روز سه شنبه ۱۴ آبان ماه به صورت همزمان در شهر‌های مختلف کشور برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از لیگ برتر فوتسال ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار