هافبک تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت: من و تمام بازیکنان بابت این که نتوانستیم ۳ امتیاز این بازی را بگیریم، مقصر هستیم.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، احمد نوراللهی بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس تهران  پس از بازی برابر ماشین سازی تبریز گفت: من و تمام بازیکنان بابت این که نتوانستیم ۳ امتیاز این بازی را بگیریم، مقصر هستیم. شرمنده هواداران شدیم، اما تسلیم نخواهیم شد و تلاشمان را می‌کنیم تا در بازی هفته بعد در خوزستان به پیروزی برسیم و با امتیازی که در این بازی از دست رفت را جبران کنیم.

نوراللهی در خصوص پنالتی از دست رفته پرسپولیس در این دیدار بیان کرد: پنالتی زن اول تیم علیپور است و باید درک کنیم که فوتبال همین است و هر بازیکنی ممکن است پنالتی اش را خراب کند. ما کنار علیپور هستیم. او زحمات زیادی برای پرسپولیس کشیده و مطمئن باشید که او در آینده بهتر خواهد شد و با قدرت بیشتری به کارش ادامه می‌دهد. علیپور همانگونه که هفته پیش توانست ۳ گل بزند، در خوزستان هم عملکرد خوبی خواهد داشت.


بیشتر بخوانید: بیرانوند: دوست داشتم جشن قهرمانی با ۳ امتیاز مقابل ماشیت سازی همراه شود/ جایزه نقره‌ای بهترین هدیه عمرم بود/ به علیچور گفتم پنالتی نزند


او افزود: ۳ امتیاز این بازی خیلی حساس بود، زیرا در خانه بازی می‌کردیم و با پیروزی در این بازی می‌توانستیم به صدر جدول نزدیک‌تر شویم.   بابت نتیجه‌ای که در بازی امروز رقم خورد، من و تمام بازیکنان مقصریم و هواداران مطمئن باشند در بازی‌های آینده این نتیجه را جبران می‌کنیم.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از باشگاه پرسپولیس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار