مدیرعامل باشگاه ماشین سازی گفت: تساوی از تیم ۱۰۰ میلیاردی پرسپولیس برای ما جذابیت داشت به دلیل اینکه بازی منصفانه‌ای ارائه کردیم.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، هوشنگ نصیرزاده مدیرعامل باشگاه ماشین سازی تبریز درباره تساوی تیمش برابر  پرسپولیس اظهار کرد: به نظر می‌رسد که به ما برخی از اوقات امداد‌های غیبی کمک می‌کند چرا که  پنالتی‌هایی که داوران برای ما امسال  گرفتند گل نشدند. پنالتی در بازی با سپاهان، جام حذفی و  بازی  لیگ برتر برابر پرسپولیس گل نشد. حامد لک که مورد اعتراض پرسپولیسی‌ها قرار گرفت در ۲ بازی با این تیم ۲ پنالتی گرفت. به هر حال جدال خوبی بود و تساوی از تیم صدمیلیاردی پرسپولیس برای ما جذابیت داشت به دلیل اینکه بازی منصفانه‌ای ارائه کردیم. در مجموع اگر یک بازیکن در جریان بازی خودش را به بیرون بزند داور وظیفه دارد همه دقایق تلف شده را به پایان بازی اضافه کند که داور ۵ دقیقه وقت اضافه گرفت.


بیشتر بخوانید: پرسپولیس صفر - ماشین سازی صفر/ علیپور ۳ امتیاز را از سرخپوشان گرفت


امتیاز گرفتن از پرسپولیس در ورزشگاه آزادی خیلی سخت است  

او ادامه داد: اعتراض‌های هواداران پرسپولیس به زننده ضربه پنالتی نشان داد که به خودشان هم معترض هستند، اما ما از نتیجه بازی راضی هستیم و امتیاز گرفتن از پرسپولیس در ورزشگاه آزادی خیلی سخت است. واقعیت این است که جو رسانه‌ای هم به نفع پرسپولیس در تهران  است چرا که تیم بزرگ و پرطرفداری  محسوب می‌شود و هواداران سریع شعار علیه سرمربی خود دادند. من فرد فنی نیستم تا درباره این بازی صحبت کنم، اما پرسپولیس به سرعت بازی را شروع می‌کند و نیمه اول در زمین ما پرسینگ می‌کردند و توپ را از ما می‌گرفتند، اما در نیمه دوم که نیمه سرمربیان است به خوبی رسول خطیبی نقاط ضعف ما را برطرف کرد. البته ۹ بازیکن ما در این فصل به ما اضافه شدند و  با سایرنفرات هماهنگ نیستند، اما به تدریج انسجام تیم بیشتر می‌شود و امیدوارم که نتایج بهتری بگیریم.  

حرکات خطیبی به معنی توهین به هواداران حریف نبود 

نصیرزاده درباره اینکه حرکات رسول خطیبی بعد از اعلام ضربه پنالتی تاثیری بر جو ورزشگاه نداشت، گفت: هر کسی آستانه تحمل دارد و برخی از افراد سریع عصبانی شوند  و بعضی دیگر طول می‌کشد. به هر حال گرفتن پنالتی در دقیقه ۸۸ بازی که بعد از آن بازی تمام می‌شود باعث شد که  خطیبی اعتراض معمولی کند. به نظرم اعتراض اشکالی ندارد و فوتبال معلولان و جانیازان نیست که مربی حرکت نداشته باشد و در زمین مسابقه ممکن است مربی حرکتی انجام بدهد و این حرکات به معنی توهین به هواداران حریف نیست و این حرکات فشار‌های روانی است که به شخص وارد می‌شود. رسول خطیبی مربی خوبی است و من با او راحت هستم.  

انتهای پیام/ 

آخرین اخبار از لیگ برتر فوتبال ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار