سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان پس از پیروزی تیمش مقابل شهرداری بندرعباس در جمع خبرنگاران گفت: مسابقه سخت و نفس گیری بود و از کسب پیروزی خوشحال هستیم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان ،مهران شاهین طبع سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان پس از پیروزی تیمش مقابل شهرداری بندرعباس در جمع خبرنگاران گفت: مسابقه سخت و نفس گیری بود و از کسب پیروزی خوشحال هستیم.

شاهین طبع با اشاره به اینکه بازی اول همواره سخت و دشوار است، افزود: در نیمه نخست عملکرد خوبی داشتیم، اما در نیمه دوم و به ویژه اواخر مسابقه بازی نسبتا ضعیفی را به نمایش گذاشتیم.

سرمربی تیم ملی بسکتبال کشورمان در خصوص سطح مسابقات لیگ برتر هم گفت: لیگ برتر جای دیده شدن بازیکنان است و کادر فنی تیم ملی همه بازی‌ها را به دقت زیر نظر خواهد گرفت.

مهران شاهین طبع افزود: برگزاری منظم لیگ برتر به سطح آمادگی بازیکنان کمک زیادی خواهد کرد و تیم ملی با انتخاب بهترین و آماده‌ترین نفرات در المپیک ۲۰۲۰ توکیو شرکت خواهد کرد.

تیم شهرداری گرگان در هفته نخست از فصل جدید مسابقات لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور عصر امروز مقابل میزبانش تیم شهرداری بندرعباس با نتیجه ۷۲ بر ۵۶ به پیروزی دست یافت.

انتهای پیام/ب

صحبت های سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.