محسن مسعودیان راد گفت: با هدف ایجاد اشتغال پایدار ۲ هزار طرح پنل خورشیدی برای مددجویان کمیته امداد استان سمنان اجرا می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، محسن مسعودیان راد مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان سمنان گفت: یکی از محور‌های توانمندی مددجویان ایجاد اشتغال و خارج شدن از چرخه حمایتی است.

او با اشاره به اینکه با اجرای طرح پنل‌های خورشیدی هر خانوار ماهانه بین ۷۰۰ تا یک‌میلیون تومان درآمدزایی دارد تصریح کرد: بخشی از این درآمد بابت پرداخت اقساط تسهیلات اجرای طرح کسر و بقیه درآمد به‌حساب خانوار واریز می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان سمنان بابیان اینکه برق تولیدی توسط شرکت برق خریداری می‌شود افزود: به مددجویان متقاضی واجد شرایط مبلغ ۵۰۰ میلیون ریال وام قرض‌الحسنه از محل منابع بانکی و صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت با بازپرداخت ۶۰ ماهه پرداخت می‌شود.

مسعودیان راد همکاری بانک‌های عامل و شرکت‌های طرف قرارداد را ضروری دانست و تصریح کرد: طرح پنل خورشیدی به‌صورت تضمینی اجرا می‌شود.

او با اشاره به اینکه تاکنون با چند شرکت برای اجرای این طرح‌ها در منازل مسکونی مددجویان رایزنی شده است تصریح کرد: ازآنجاکه این صفحه‌های خورشیدی در بام خانه‌ها نصب می‌شود، استحکام بنا برای نصب این پنل‌های خورشیدی یکی از ضرورت‌های اجرای این طرح به شمار می‌رود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان سمنان با اشاره به نخستین مرحله از اجرای این طرح تصریح کرد: در حال حاضر ۳۰۰ طرح برای مددجویان این نهاد در حال اجراست که از این مجموع ۳۰ پروژه در منطقه بسطام و ۱۵۰ طرح پنل خورشیدی در منطقه امیرآباد در دست اقدام است.

انتهای پیام / ر

۲۰۰۰ طرح پنل خورشیدی برای مددجویان کمیته امداد سمنان اجرا می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.