مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری لرستانگفت: سازمان‌ها مردم نهاد با توجه به اینکه مردمی بوده، خود می‌توانند نقش مهمی در کاهش آسیب‌های اجتماعی داشته باشند. 

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری لرستانگفت: سازمان‌ها مردم نهاد با توجه به اینکه مردمی بوده، خود می‌توانند نقش مهمی در کاهش آسیب‌های اجتماعی داشته باشند. 

ناهید پرویزپور در همایش کارگاه‌های تخصصی آموزشی توان افزایی تشکل‌های اجتماعی زنان و خانواده در سالن همایش‌های استانداری لرستان برگزار شد، افزود: امروز توسعه و تقویت سازمان‌های مردم نهاد مورد توجه دولت قرار دارد.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری لرستان با اشاره به نقش سازمان‌های مردم نهاد در جامعه، بیان کرد: سازمان‌های مردم نهاد بازوان رشد و توسعه جوامع هستند.

پرویزپور همچنین تشکل‌های اجتماعی را بازوان توانمند دولت‌ها در رفع مشکلات و آسیب‌های اجتماعی دانست و خاطرنشان کرد: حضور گسترده مردم در این تشکل‌ها باعث شده که بسیاری از مشکلات جامعه با کمک دولت‌ها حل شود.

او با اشاره به حمایت ویژه دولت تدبیر و امید از سازمان‌های مردم نهاد، ادامه داد: در دولت تدبیر و امید شاهد افزایش تعداد سازمان‌های مردم نهاد و تشکل‌های اجتماعی هستیم.

پرویزپور بیان کرد: همکاری، مشارکت و تشریک مساعی سازمان‌های مردم نهاد با دولت در امور مختلف باعث توسعه و رفع مشکلات جامعه می‌شود.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری لرستان در ادامه با اشاره به اهداف برگزاری همایش کارگاه‌های تخصصی آموزشی توان افزایی تشکل‌های اجتماعی زنان و خانواده، اظهار کرد: شناسایی آسیب‌ها و چالش‌های حوزه زنان غرب کشور مهم‌ترین رویکرد و این کارگاه‌های تخصصی و آموزشی است.

او تصریح کرد: این کارگاه‌ها به منظور مشارکت هرچه بیشتر سمن‌ها با دولت برگزار شده و در پایان، به جمع بندی کلی در خصوص زنان جامعه بویژه زنان غرب کشور پرداخته می‌شود.

پرویزپور گفت از اهداف این کارگاه‌ها بستر سازی و ایجاد زمینه برای همکاری هر چه بیشتر سازمان‌ها با دولت است.

گفتنی است، همایش انجمن‎های مردم نهاد حوزه زنان غرب کشور از امروز به مدت چهار روزه با برگزاری کارگاه‌های تخصصی آموزشی توان افزایی تشکل‌های اجتماعی زنان و خانواده منطقه غرب کشور با حضور ۱۷۵ سازمان مردم نهاد از استان‌های ایلام، کرمانشاه، کردستان، همدان و لرستان در خرم آباد در حال برگزاری است.

انتهای پیام/ب

سازمان‌های مردم نهاد بازوان رشد و توسعه هستند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.