جانشین فرماندهی نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بابرشمردن برخی ویژگی‌های انقلاب اسلامی گفت : داشتن انقلابی همانند انقلاب اسلامی ایران آرزوی دیگر ملت‌های جهان است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،سردار روح الله نوری جانشین فرماندهی نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت : فرهنگ دینی و سیاسی و روحیه استکبارستیزی از ویژگی‌های انقلاب اسلامی است که این انقلاب را با انقلاب‌های دنیا متمایز کرده است.

او به فرهنگ دینی انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت : این فرهنگ دینی دانشگاهی است که دانشجویان آن علما، شهدا و رزمندگان هستند.

 نوری، ویژگی‌های بارز فرهنگ سیاسی انقلاب اسلامی ایران را یادآوری کرد و افزود: برگزاری انتخابات آزاد و بامیل و اراده مردم از ویژگی‌های این فرهنگ سیاسی است که در جای خود بی نظیر است.

فرمانده قرارگاه نجف اشرف گفت: امروز باتلاش سپاه منطقه و حمایت‌های فراوان نیروی زمینی سپاه شرایط ما به ویژه از لحاظ زیرساخت‌ها متفاوت‌تر از گذشته است.

سردار محمدنظر عظیمی، به رشادت و فداکاری مردم منطقه اورامانات در دفاع از اسلام و انقلاب اشاره کرد و افزود: از زمانی که بنده با منطقه اورامانات آشنایی پیدا کردم شاهد حرکت همه جانبه مبتنی بر باور‌ها و اعتقادت دینی و تلاش مخلصانه و اخلاص و فداکاری این مردم در دفاع از اسلام و انقلاب هستم.

 

 

انتهای پیام/د

فرهنگ دینی و سیاسی و روحیه استکبارستیزی از ویژگی‌های انقلاب اسلامی

 

برچسب ها: سپاه ، ارتش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.