تلاش بی وقفه دستگاه قضایی برای خاتمه دادن به فساد اقتصادی

رییس قوه قضاییه گفت: فساد و بی عدالتی در کشور با علمداری رهبر معظم انقلاب و سربازی امثال ما خاتمه خواهد یافت.

تلاش بی وقفه دستگاه قضایی برای خاتمه دادن به فساد اقتصادیبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز، حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی رییس قوه قضاییه در جمع خانواده‌های معظم شهدا، روحانیون و منتخبان استان افزود: جریانی که امروز مردم و دلسوزان انقلاب را رنج می‌دهد فساد و تبعیض و بی عدالتی است و بنا داریم با تفکر انقلابی به هر نحو ممکن جلوی فساد‌ها را بگیریم.

او ادامه داد:فساد و تبعیض در نظام اسلامی جایی ندارد گرچه ممکن است عده‌ای به بیت المال دست اندازی کنند، اما هیچ فردی در دایره انقلاب فساد را قبول نمی‌کند.

حجت الاسلام والمسلمین رییسی بیان کرد:جریان انقلابی با قوت راه خود را برای تحقق عدالت خواهی و حق طلبی ادامه خواهد داد و این به برکت خون شهداست.

رییس قوه قضاییه تصریح کرد: هیچ مشکلی لاینحلی در کشور وجود ندارد چرا که فضای امروز جامعه، فضای مقاومت و ایستادگی است و با اعتقاد به شعار «ما می‌توانیم» کشورمان را متحول و با دشمنان با تمام توان مقابله خواهیم کرد.

او گفت: همان طور که رهبر معظم انقلاب بیان کرده اند آینده کشورمان روشن است و با کمک جوانان متعهد و انقلابی کوچک‌ترین وقفه‌ای در واحد‌های تولیدی نخواهیم داشت و با تمام قدرت از صنعتگران و تولیدکنندگان حمایت خواهیم کرد.

رییس دستگاه قضایی ادامه داد: چشم و چراغ شهر‌ها و دیار‌های ما خانواده معظم شهدا هستند که همواره عَلَم و نشان انقلاب اسلامی محسوب می‌شوند و ارزش‌ها را حفظ می‌کنند.

او تصریح کرد: همان گونه که در وصیت نامه شهدا آمده است نباید اجازه دهیم عده‌ای ارزش‌های انقلاب را کم رنگ کنند.

حجت الاسلام والمسلمین رییسی افزود: حرکت تمدن ساز شهیدان، مدنیتی به جامعه ما دمیده است و به برکت خون شهدا جهل زدایی از کشور انجام شده است.

او گفت: امروز با جاهلیت مدرن روبرو هستیم که یک ایسم با خود دارد و مجهز به علم و فناوری و امپراتوری رسانه‌ای است که قدرت‌های بزرگ از آن حمایت می‌کنند، اما همیشه دست برتر با انقلاب اسلامی است.

 

انتهای پیام/ش

رییس قوه قضاییه در جمع خانواده‌های معظم شهدا، روحانیون و منتخبان استان

برچسب ها: شهدا ، دفاع مقدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار