مدافع ملی پوش تیم فوتبال بارسلونا از پیشنهاد ویژه بازیکنان این تیم برای بازگرداندن نیمار خبر داد.

به گزارش  خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، جرارد پیکه مدافع ملی پوش بارسلونا در گفت و گو با رادیو کادناسر اسپانیا درباره مسائل مختلف این تیم از جمله بازگشت نیمار و رابطه مسی و گریزمان صحبت کرد.

جرارد پیکه فاش کرد که بازیکنان بارسلونا برای کمک به این باشگاه جهت بازگرداندن نیمار، بازیکن PSG که در تابستان سال ۲۰۱۷ نوکمپ را ترک کرده، پیشنهاد هماهنگی را ارائه کرده‌اند.

پیکه در پاسخ به این سؤال که بازیکنان چه کاری انجام داده اند، گفت: ما پولی ندادیم. آنچه به رئیس گفتیم این بود که ما می‌توانیم قراردادهای خود را تغییر دهیم، زیرا می‌دانستیم یک مسئله «فیرپلی مالی» وجود دارد؛ بنابراین ما به رئیس گفتیم، به جای اینکه در سال اول پولی بگیریم، می‌توانیم آن را در سال دوم، سوم یا چهارم کسب کنیم.

او گفت: ما می‌خواهیم با آنچه باشگاه انجام می‌دهد همراه باشیم و اگر بتوانیم به باشگاه کمک کنیم (در این صورت با پرهیز از مشکل فیرپلی مالی) با انجام این کار مشکلی نداریم. به جای کاهش حقوق، هدف این بود که یک فرمول پیدا کنیم تا اگر باشگاه خواست نیمار را جذب کند، بتواند. آن زمان آن‌ها فکر می‌کردند که این یک ایده خوب است، اما سپس مشکلات دیگری مطرح شد.


بیشتر بخوانید: جمله جالب مسی درباره دریافت جایزه کفش طلا


انتهای پیام/

اظهارات پیکه درباره طرح ویژه بازیکنان بارسا برای برگرداندن نیمار

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار