سازمان آتش نشانی استان سمنان ، ۵۴ مورد آتش‌سوزی و ۸۲ مورد عملیات امداد و نجات در سطح استان طی مهر ماه امسال انجام داده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، سعید اسمعیل پور رئیس سازمان آتش‌نشانی سمنان در جمع خبرنگاران به میزبانی آتش‌نشانی سمنان، بابیان اینکه این مجموعه طی یک ماه گذشته به ۱۳۶ مورد حادثه امدادرسانی کرده است، گفت: از این میزان حادثه، ۵۴ مورد به آتش‌سوزی و ۸۲ مورد به عملیات امداد و نجات اختصاص داشته است.

او بابیان اینکه در مهرماه امسال آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شاهد برقراری دو هزار و ۹۸۸ تماس با سامانه ۱۲۵ بوده است، افزود: مجموع این تماس‌ها به انجام ۶۸ ساعت عملیات اطفاء، امداد و نجات منجر شده است.

رئیس آتش‌نشانی سمنان بابیان اینکه میانگین رسیدن مأموران این نهاد در یک ماه اخیر، سه دقیقه و ۲۸ ثانیه بوده است، ابراز کرد: آتش‌نشانان سمنانی در مهرماه، ۵۴ مورد حوادث آتش‌سوزی را امدادرسانی کرده‌اند.

اسمعیل پور بابیان اینکه ۱۷مورد مأموریت اطفای آتش‌سوزی معابر و ساختمان‌های متروکه و ضایعات در شهر سمنان طی مهرماه اطفا شده است، گفت: ۸۴ مورد حادثه جداگانه امداد و نجات نیز در مهرماه ۹۸ در شهر سمنان رخ داده است.

او تصریح کرد: بیشترین آمار حوادث مهرماه ۹۷ در شهر سمنان مربوط به محبوس شدن افراد در اماکن و آسانسور به تعداد ۴۵ مورد بوده است همچنین ۱۴ مورد حوادث آتش‌سوزی و امداد و نجات خارج از محدوده شهری رخ داده و تعداد کل نجات یافتگان در ماه گذشته در عملیات‌های آتش‌نشانی ۸۶ نفر بوده است.

انتهای پیام / م

محبوس شدن افراد در اماکن و آسانسور بیشترین آمار حوادث مهر ماه در استان سمنان بود

برچسب ها: آتش نشانی ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار