مدیر شبکه بهداشت و درمان مهاباد گفت:خیران مهابادی ۷۰۰ میلیون ریال برای استاندارد سازی محوطه حیاط بیمارستان اهدا کردند.

بهزاد مدیر شبکه بهداشت و درمان مهاباد در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد،گفت: نوع دوستان مهابادی مبلغ ۷۰۰ میلیون ریال  را به شماره حساب ۰۲۱۱۸۱۹۰۰۶۰۰۰ مجمع خیرین سلامت مهاباد واریز کرده اند تا صرف  زیباسازی  و محوطه سازی بیمارستان شود.

او افزود: محوطه حیاط بیمارستان به دلیل وسعت زیاد و داشتن یک ورودی برای بخش‌های اورژانس، درمانگاه اورژانس، آزمایشگاه، MRI، تصویر برداری و بخش زایمان تاکنون درگیر مشکلات فراوانی بوده و آمبولانس‌های اعزامی از شهرستان‌های جنوب استان و یا اورژانس ۱۱۵ با مشکل انتقال بیمار به بخش اورژانس مواجه هستند.

اواضافه کرد: پس از پیگیری ها  مجوز واگذاری توقفگاهمحوطه بیمارستان به بخش خصوصی دریافت  شد و با نهایی شدن قرار داد توقفگاه  بیمارستان با شهرداری محوطه بیمارستان آسفالت می شود.

بهزاد ادامه داد:  ساخت و ساز در محوطه بیمارستان برای احداث بخش‌های زایمان، اورژانس، کلینیک ویژه تخصصی و مرکز ثبت و تشخیص بیماران سرطانی و ایجاد زیرساخت حامل‌های انرژی (آب، برق، گاز، تلفن و شبکه فیبر نوری) فضای بیمارستان را دستخوش  دچار دگرگونی‌هایی کرده  به نحوی که قسمتی از محوطه بیمارستان به دلیل حفاری دچار مشکل عبور و مرور شده است.

مدیر شبکه بهداشت ودرمان مهاباد گفت: با حمایت خیرین در طول این مدت فضا سازی محوطه اورژانس از قبیل بتن پلاک، چمن کاری قسمتی از محوطه بیمارستان و کل فضای ورودی بیمارستان با همکاری شهرداری مهاباد، پله گذاری برای ورودی درمانگاه اورژانس صورت گرفت.

انتهای پیام/ن

استانداردسازی حیاط بیمارستان امام خمینی مهاباد با کمک خیرین مهابادی 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.