وزیر ورزش و جوانان در حاشیه بازدید میدانی از پروژه احداث سالن ۶ هزار نفری دهکده المپیک کرمانشاه گفت : ورزش کرمانشاه دارای ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های بسیاری است .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان در حاشیه بازدید میدانی از پروژه احداث سالن ۶ هزار نفری دهکده المپیک کرمانشاه گفت : ورزش کرمانشاه دارای ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های بسیاری است و قهرمانان زیادی از این استان در طول ادوار مختلف در مسابقات المپیک و جهانی افتخارآفرین شده‌اند و امیدواریم در آینده نیز شاهد تداوم این درخشش‌ها باشیم.

او گفت : پروژه احداث سالن ۶ هزار نفری دهکده المپیک کرمانشاه از سال ۸۵ آغاز شده و پس از مدت‌ها رکود، در این دولت روند احداث آن شتاب گرفت و اکنون پیشرفت فیزیکی آن به ۵۰ درصد رسیده است.

سلطانی فر افزود : برای تکمیل این پروژه نیازمند ۵۰ میلیارد تومان اعتبار هستیم که قرار است ۲۰ میلیار تومان آن از محل اعتبارات استانی و ۳۰ میلیارد تومان نیز از محل اعتبارات ملی برای آن در نظر گرفته شود.

او افزود : در صورت تخصیص به موقع اعتبارات این پروژه در سال ۹۹ به بهره برداری می‌رسد.

سلطانی فر گفت : طبق برنامه ریزی صورت گرفته تلاش می‌کنیم با کمک استاندار کرمانشاه تا پایان دولت دوازدهم ۱۰۰ پروژه ورزشی در استان به بهره‌برداری برسد.

او گفت : استخر قهرمانی مجموعه دهکده المپیک نیز از پیشرفت فیزیکی مناسبی برخودار است و تلاش می‌کنیم با مشارکت متقاضیان بخش خصوصی آن را تکمیل کنیم .

 

 

انتهای پیام/د

ورزش دارای ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های بسیاری دارد

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.