مدیر اجرایی توئیتر اعلام کرد؛

ارسال توئیت با محتوای تبلیغات سیاسی ممنوع می‌شود

توئیتر قصد دارد یک سیاست جدید درباره تبلیغاتی سیاسی در پیش بگیرد که در چند هفته آینده اعلام خواهد شد.

ارسال توئیت با محتوای تبلیغات سیاسی ممنوع می‌شودبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، «جک دورسی» مدیر اجرایی توئیتر اعلام کرد این شرکت به زودی ارسال هر گونه توئیت با محتوای تبلیغات سیاسی را ممنوع خواهد کرد.

وی افزود سیاست جدید که در سطح جهانی به اجرا گذاشته می‌شود، از روز ۲۲ نوامبر به اجرا گذاشته خواهد شد.

به گفته دورسی، توئیتر قصد دارد یک سیاست جدید درباره تبلیغاتی سیاسی در پیش بگیرد که در چند هفته آینده اعلام خواهد شد.

از زمان انتخاب دونالد ترامپ، توئیتر در موقعیت دشواری به لحاظ توانایی سانسور توئیت‌های رئیس جمهور آمریکا قرار گرفته و تا حد زیادی در برابر فشار‌های شدید مقاومت کرده است، حتی وقتی که ارسال توئیت‌هایی توسط افراد دیگر ناقض قواعد این شرکت به نظر می‌رسد. ترامپ در ارتباط با برخی توئیت‌های خود در تهدید دیگران از جمله رهبر کره شمالی و ترغیب به خشونت ضد سی ان ان با بازنشر اطلاعات نژادپرستانه غلط با انتقاد‌های زیادی مواجه است.

طبق سیاست اعلام شده توئیتر در ژوئن ۲۰۱۹، این امکان وجود داشت که توئیت‌های هر یک از سران جهان حتی اگر آنقدر بد باشد که سزاوار حذف شدن باشد، باز هم می‌توان با توجیهاتی در ارتباط با مستندسازی و پاسخگویی از حذف آن‌ها خودداری کرد. توئیتر پیش از این اعلام کرد، در چنین مواردی این شرکت با درج برچسبی به توئیت توهین آمیز به کاربران هشدار می‌دهد که اجازه لایک کردن یا توئیت مجدد یا بازنشر آن را ندارند.

انتهای پیام/

برچسب ها: انتخابات ، آمریکا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار