مهم‌ترین حوادث امروز شنبه دوازدهم مهرماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، مهم‌ترین حوادث امروز شنبه دوازدهم مهرماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

اتوبوس حامل کالای قاچاق در یزد متوقف شد

سرهنگ محمد حسن کارگر، رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان یزد گفت: ماموران ایستگاه بازرسی شهید مدنی استان یزد هنگام کنترل خودرو‌های عبوری یک دستگاه اتوبوس مسافربری را که از جنوب شرق کشور عازم تهران بود، برای بازرسی متوقف کردند.

سرهنگ کارگر افزود: ماموران در بازرسی از این اتوبوس موفق به کشف ۸۷۰ قلم پوشاک و عینک آفتابی خارجی قاچاق و دستگیری دو متهم  شدند.

او با بیان اینکه کارشناسان ارزش این محموله قاچاق را یک میلیارد و ۲۱۰ میلیون ریال برآورد کرده اند، گفت: متهمان به همراه پرونده به سازمان تعزیرات حکومتی استان معرفی شدند.

برخورد قاطع پلیس میبد با صنوف متخلف

سرهنگ سید محمد طاهر موسوی، فرمانده انتظامی شهرستان میبد گفت: در ادامه طرح ارتقای امنیت اجتماعی، طرح بازدید و نظارت بر واحد‌های صنفی به صورت تلفیقی با ادارات صمت، اصناف و شبکه بهداشت و درمان در سطح شهرستان اجرا شد.

سرهنگ موسوی افزود: علی رغم اطلاع رسانی‌ها و تذکرات قبلی و بازدید‌های مکرر تعداد ۱۴ واحد صنفی متخلف به علت تخلفات صنفی و رعایت نکردن نکات بهداشتی در این شهرستان پلمب شد.

دستگیری سارق اینترنتی

سرهنگ مرتضی ابوطالبی رئیس پلیس فتا استان یزد گفت: با مراجعه شخصی به پلیس فتا استان و اعلام اینکه ۴۹۰ میلیون ریال به صورت غیر مجاز از حساب او برداشت شده است، موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

سرهنگ ابوطالبی افزود: با اقدام‌های فنی انجام گرفته مشخص شد که سارق اینترنتی از طریق فعال نمودن اینترنت بانک قربانی، اقدام به خالی نمودن حساب او کرده است که با تلاش و همت کارشناسان پلیس فتا متهم دستگیر و مبلغ سرقت شده به مالباخته تحویل داده شد.

او بیان کرد: شهروندان این نکته را در نظر داشته باشند که از حساب‌های اصلی و حقوقی خود برای انجام پرداخت‌ها و خرید‌های اینترنتی استفاده نکنند و برای یک حساب بانکی با یک موجودی محدود، اقدام به تهیه رمز دوم و اینترنت بانک کنند.

انتهای پیام/ غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار