فرمانده انتظامی نوشهر گفت: ۱۲ نفر که با وسوسه اگهی‌های استخدامی سایت‌های دیوار و شیپور گرفتار باند‌های هرمی شده بودند دستگیر شدند‌.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری  ، سرهنگ قاسم محمدی فرمانده انتظامی شهرستان نوشهر گفت: ماموران معاونت پلیس مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی و پلیس اطلاعات و امنیت عمومی نوشهر در یک عملیات مشترک موفق شدند فعالیت یک شبکه مجرمانه هرمی را رصد و ۱۲ عضو این شبکه را دستگیر کنند.

او با بیان اینکه محل تجمع اعضای این باند یک ساختمان استیجاری در حوالی یکی از مناطق مهم گردشگری این شهر بود، افزود: ماموران پس از هماهنگی با مقام قضائی وارد مخفیگاه آن‌ها شده و ۱۲ نفر از سر شاخه‌ها و اعضای این باند که از استان‌های مختلف کشور بودند دستگیر کردند.

فرمانده اتتظامی شهرستان نوشهر گفت: ماموران انتظامی در بازرسی از منزل استیجاری متهمان، مقداری جزوات آموزشی و آلات و ادوات مربوط به شرکت‌های هرمی را کشف کردند.

سرهنگ محمدی ادامه داد:متهمان به عضویت و فعالیت در شرکت هرمی اعتراف و اعلام کردند از طریق سایت‌های دیوار و شیپور و برخی از شبکه‌های اجتماعی به دنبال کار و استخدام بودند و از طریق یکی از آگهی‌های وسوسه کننده جذب کارمند باحقوق ماهیانه بیش از ۳۰ میلیون ریال در دام لیدر‌ها و سرشاخه‌های این باند کلاهبرداری افتادند.

او گفت: متهمان پس از تکمیل روند تحقیقات پلیسی، به دادسرا اعزام و با تعیین قرار مناسب روانه زندان مرکزی نوشهر شدند.

اتتهای پیام/ف

۱۲ نفر که گرفتار باند‌های هرمی شده بودند دستگیر شدند‌

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.