مرتضی دهداری پور گفت: به دلیل طولانی شدن زمان تعویض زمین، تمرین امروز در قائمشهر لغو شد.

بخاطر طولانی شدن تعویض زمین، تمرین کنسل شد/ در جریان عصبانیت اسکوچیچ نیستممرتضی دهداری پور سرپرست باشگاه صنعت نفت آبادان در گفت‌وگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص تعلق نگرفتن زمین تمرین به تیم فوتبال صنعت نفت آبادان پیش از بازی مقابل نساجی مازندران عنوان کرد: در جلسه هماهنگی با مسئولان ورزشی قائمشهر و استان مازندران صحبت کردیم و قرار بر این شد تا با هماهنگی غلام رضا بهروان رئیس هیئت فوتبال استان مازندران  از زمین سیمرغ تیم را به زمین تمرین ماهان بفرستیم، اما به واسطه اینکه از زمان تعیین شده برای تمرین تیم گذشته بود و بازیکنان به سبب پرواز طولانی خسته بودند، کلا تمرین امروز کنسل شد.


بیشتربخوانید: یک زن برزیلی تماشاگر ویژه برزیلی‌های آبادان + عکس


او همچنین در مورد همکاری نکردن قائمشهری‌ها با صنعت نفت در خصوص جریانات زمین تمرین و عصبانیت اسکوچیچ سرمربی این تیم عنوان کرد: در جریان عصبانیت اسکوچیچ نیستم. زمانی که بازیکنان معطل زمین تمرین شده بودند من در جلسه هماهنگی و در حال رایزنی با مسئولان قائمشهری بودم تا زمین تمرین را پیگیری کنیم.

او در پاسخ به این سوال که آیا تمرینات بعدی صنعت نفت پیش از دیدار با نساجی در زمین تمرین ماهان برگزار می‌شود واکنش نشان داد و بیان کرد بستگی به نظر سرمربی و میزان بارندگی‌ها دارد حالا باید دید در ادامه چه پیش خواهد آمد.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از باشگاه صنعت نفت آبادان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار