سخنگوی ترافیک هوشمند الیت گفت: از این پس نیم ساعت دوم استفاده از پارک حاشیه‌ای الیت، از طریق پیامک به شهروندان اطلاع داده می شود.

اطلاع رسانی آغاز محاسبه هزینه پارک حاشیه‌ای از نیم ساعت دوم با ارسال پیامکعلی فاطمی نسب سخنگوی ترافیک هوشمند الیت در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، با بیان اینکه این طرح به منظور شفاف سازی و رضایتمندی شهروندان از آبان ماه امسال آغاز شده است، گفت: بر این اساس با ورود به نیم ساعت دوم استفاده از پارک حاشیه‌ای الیت، پیامکی به مالک خودرو ارسال و به وی اطلاع داده می‌شود که نیم ساعت رایگان پایان یافته و از این پس استفاده از پارک حاشیه‌ای با هزینه محاسبه خواهد شد.

او با اشاره به امکان جدید اعلام نظر درباره رفتار پارکبانان،  تصریح کرد: شهروندانی که از طریق پارکبانان الیت اقدام به شارژ پلاک خودرو خود کنند، پیامک حاوی لینکی را دریافت خواهند کرد که از طریق آن می‌توانند نظر خود را نسبت به رفتار آنان اعلام کنند.
 
سخنگوی ترافیک هوشمند الیت گفت: شهروندان در صورت دریافت پیامکی که شماره پلاک خودرو درج شده در آن با پلاک خودرو آن‌ها مغایرت دارد موضوع را از طریق سامانه ۳۰۰۰۰۰۳۰۰۰ اعلام تا نسبت به اصلاح شماره پلاک خودرو در سامانه اقدام شود.
 
انتهای پیام// ز.م


امکان اعلام نظر شهروندان درخصوص رفتار پارکبانان از طریق تلفن همراه


برچسب ها: شهرداری ، ترافیک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.