رئیس هیئت فوتبال استان فارس گفت: با صحبت هایی که با مدیرعامل تیم ارژن داشتیم قرار شد این تیم با قدرت به کار خود در رقابت های لیگ برتر ادامه دهد.

غلامعلی هنرپیشه رئیس هیئت فوتبال استان فارس در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،‌ ابتدا درباره جلسه امروز با مدیران تیم فوتسال ارژن شیراز مبنی بر انصرف این تیم از رقابت‌های نیم فصل دوم لیگ برتر گفت: در جلسه‌ای که صبح امروز با مدیرعامل تیم ارژن شیراز و همچنین مسئولان استان فارس برگزار کردیم و طی صحبت‌هایی که انجام دادیم قرار شد که تیم فوتسال ارژن شیراز با قدرت در ادامه رقابت‌های نیم فصل دوم لیگ برتر شرکت کند و با توجه به این موضوع آن‌ها با ۳ بازیکن جدید قرارداد امضا کردند. قرار است که این تیم فردا در بازی با آذرخش بندرعباس با قدرت به میدان برود.


بیشتر بخوانید: جابری: هیچ نامه‌ای از باشگاه ارژن به دست ما نرسیده است/ بازی این تیم فردا برگزار می‌شود


رئیس هیئت فوتبال استان فارس درباره اینکه مدیرعامل تیم ارژن شیراز پیش از این اعلام کرده بود که به احتمال بسیار زیاد از رقابت‌های نیم فصل دوم لیگ برتر کناره گیری خواهد کرد گفت: اصلاً چنین موضوعی مطرح نشده و با صحبت‌هایی که با کریمی مدیرعامل باشگاه ارژن شیراز داشتیم تصمیم گرفتیم حمایت‌های خود را از این تیم بیشتر کنیم. قرار است هیئت فوتبال استان فارس تا پایان فصل از این تیم حمایت بیشتری کند.

هنرپیشه رئیس هیئت فوتبال استان فارس درباره اینکه آیا مشکلات مالی این تیم حل می‌شود یا خیر، گفت: هیئت فوتبال استان به تنهایی نمی‌تواند مشکلات مالی این تیم را حل کند و با صحبت‌هایی که امروز در جلسه با مسئولان استانی داشتیم سعی می‌کنیم که مشکلات مالی ارژنی‌ها را تا حدود بسیاری رفع کنیم.


بیشتر بخوانید: پرهیزگار: حضور مقامات آسیایی و جهانی ربطی به میزبانی جام باشگاه‌های فوتسال ندارد


رئیس هیئت فوتبال استان فارس درباره اینکه برخی می‌گویند ممکن است دایتی شیراز جایگزین ارژن در لیگ برتر شود گفت: به هیچ عنوان این موضوع صحت ندارد و همان طور که گفتم تیم ارژن شیراز با قدرت به کار خود در رقابت‌های نیم فصل دوم لیگ برتر ادامه می‌دهد.

انتهای پیام/

آخرین اخبار لیگ برتر فوتسال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.