نماینده ولی فقیه در استان قزوین گفت: بسیجی باید نسبت به افراد دیگر از اعتقادات عمیق‌تر دینی برخوردار و درک عمیق‌تری از آرمان‌های الهی داشته باشد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، حجت الاسلام و المسلمین عابدینی نماینده ولی فقیه در استان در دیدار دانش آموزان بسیجی با بیان اینکه بسیجی باید درک عمیق‌تری از آرمان‌های الهی داشته باشد، گفت: یک بسیجی باید در مقابل اقدامات خلافِ دین و قرآن صراحت و شجاعت داشته باشد و در مقابل آن سکوت اختیار نکند.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی با بیان اینکه عبادت و بندگی شاخصه دیگر بسیجی است، خاطرنشان کرد: بسیجی نسبت به نماز بی تفاوت نیست و صرفاً نماز نمی‌خواند، بلکه نماز را اقامه می‌کند و نسبت به اوضاع نماز در محله و منطقه خود دغدغه دارد.

امام جمعه قزوین ادامه داد: اگر نماز در جامعه اقامه شود نباید شاهد فحشا و منکر، سوء استفاده از بیت المال و رشوه‌گیری در نظام اداری باشیم و اگر حقیقتاً پای کار رسالت‌های بسیجی باشیم، جامعه به سمت عدالت پیش می‌رود.

او توجه به روح انقلابی‌گری را یکی دیگر از رسالت‌های مهم بسیجی عنوان کرد و یادآور شد: روح انقلابی‌گری بسیار مورد تأیید رهبر معظم انقلاب قرار دارد و این موضوع باید در فرهنگ بسیجی پررنگ باشد.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی حریت و آزادگی را برای بسیجیان بسیار ضروری دانست و عنوان کرد: بسیجی باید آزاده باشد و وابسته به هیچ حزب و جناحی نباشد تا بتواند رسالت بسیجی را به درستی ایفا کند و در مقابل انحرافات بایستد.

انتهای پیام/ک

بسیجی باید نسبت به افراد دیگر از اعتقادات عمیق‌تر دینی برخوردار باشد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.