بیش از ۳۵۰ عنوان برنامه در هفته پدافند غیر عامل با شعار مقاومت، بازدارندگی و رونق تولید در نقاط مختلف استان سمنان اجرا می‌شود.

کارخایی مدیر کل پدافند غیر عامل استان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، با بیان اینکه هفته پدافند غیر عامل از ۸ تا ۱۴ آبان در استان سمنان است گفت: بیش از ۳۵۰ عنوان برنامه در این هفته در نقاط مختلف استان سمنان اجرا می‌شود.

او با بیان اینکه شعار این هفته مقاومت، بازدارندگی و رونق تولید است افزود: برنامه‌های این هفته در ۴ حوزه آموزش، رزمایش، فرهنگ سازی و همایشی اجرا خواهد شد.

همتی نماینده مردم سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی در این مراسم با بیان اینکه علم و ایمان دو رکن اصلی حیات انسان‌ها است گفت: آمادگی رفتار‌ها به صورت علمی و استاندار سازی آن‌ها می‌تواند تاثیر بسزایی در کاهش حوادث داشته باشد.

او افزود: پدافند غیرعامل مهمترین راه برای کاهش خسارت‌های ناشی از حملات مختلف و پنهان است و با توجه به اینکه محور اصلی هر کار اعتماد سازی در بین مردم است باید مقابله از این حملات به مردم آموزش داده شود.

دستورانی مدیر کل آموزش و پرورش استان هم در این مراسم با اشاره به غیر مترقبه بودن حوادث طبیعی گفت: آمادگی و پیشگیری در برابر خسارت‌های احتمالی کاری اساسی است.

او افزود: تلاش شما دانش آموزان باید علم آموزی در کنار مهارت آموختن باشد که این مهم خود پدافندی غیر عامل است.

در حاشیه این رزمایش نمایشگاهی هم از تجهیزات مورد نیاز در حوادث طبیعی و غیر طبیعی ایجاد شده بود.

انتهای پیام / م

اجرای برنامه های هفته پدافند غیر عامل  در ۴ حوزه آموزش، رزمایش، فرهنگ سازی و همایشی در استان سمنان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار