مادر نیوزلندی با واکنشی سریع جان کودک خردسالش را که در معرض خطر قرار گرفته بود نجات داد.

واکنش تحسین برانگیز مادر با دیدن در خطر بودن کودکش + فیلم//به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، ویدئویی که به تازگی منتشر شده است واکنش دیدنی و تحسین برانگیز یک مادر نیوزلندی را هنگام در خطر قرار گرفتن جان کودکش نشان می‌دهد. این زن در واکنشی تحسین برانگیز پسر خردسالش را که مورد حمله یک گوسفند قرار گرفته بود در آخرین لحظات از مقابل این حیوان ربود. 

این زن که هویتش مشخص نشده به همراه خواهرش برای تفریح به منطقه‌ای در اطراف" اوپرهوت" رفته بودند که این حادثه رخ داد. ویدئویی که توسط خواهر این زن و با تلفن همراه تهیه شده، کودک خردسال را در حال تعقیب یک مرغ نشان می‌دهد. دقیقا در همین لحظه گوسفندی که در فاصله نزدیک در حال چریدن است ناگهان به سمت این کودک خیز برداشته و به او حمله‌ور می‌شود.

زن جوان باهوش که متوجه حرکت گوسفند شده است در اقدامی تحسین برانگیز و پیش از آنکه گوسفند خود را به کودک برساند، پسرش را از مقابل این حیوان می‌رباید. در این ویدئو صدای خنده این زن و خواهرش که با دیدن این صحنه شوکه شده و فریاد می‌کشند " آه، خدای من"  شنیده می‌شود.  این حادثه  در منطقه " اوپر هوت" نیوزلند و در تاریخ ۲۸ اکتبر رخ داد. 

گفتنی است؛ خوشبختانه اقدام سریع این زن جوان موجب شد تا در این حادثه به این کودک آسیبی وارد نشود.

انتهای پیام/

نجات کودک در معرض خطر در آخرین لحظه!

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.